Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Vejledninger - Front-end: Kundegruppe-/firma-login

Front-end: Kundegruppe-/firma-login

Under 'Kundegruppe- / firmalogin' kan du ændre indstillinger, der påvirker dine firmaordninger (Se separat vejledning om Firmaordninger for mere information).  Indstillingerne ændres ved at markere (funktionen aktiveres) eller afmarkere (funktionen deaktiveres) boksen ud for den indstilling, du ønsker at ændre. Tryk herefter 'Opdater' i bunden af siden.

Du har her følgende muligheder:

  • Kundegruppe- /firma-login: De indstillinger, du har mulighed for at ændre her, påvirker hovedsagelig den person, som du tildeler et login til kundegruppen. I en firmaordning kunne dette f.eks. være en sekretær i firmaet, der står for at administrere ordningen. Dette login oprettes under den enkelte kundegruppes indstillinger (Se Indstillinger for mere information). Ved at markere i 'Må oprette kunder' kan personen med dette login, som navnet antyder, oprette nye kunder i systemet. Ved at markere i den næste boks 'Email er påkrævet' kan du bestemme hvorvidt vedkommende samtidigt skal angive en email, når vedkommende opretter de førnævnte nye kunder. Ved at markere 'Må se oversigt/statistik' kan man med dette login se en oversigt over alle bookinger i kundegruppen. Ved at markere 'Login link til kunder' giver du dette login ret til at logge ind på de enkelte kundeprofiler, der er tilknyttet denne kundegruppe, og booke en tid på kundens vegne. Hvis 'Auto login ved opret' er markeret, logges der automatisk ind på kundens profil, når kunden oprettes. Ved at markere 'Aktiver slet kunde' og dernæst vælge en kundegruppe i drop down-menuen nedenunder, kan du når du sletter en kunde sørge for, at vedkommende bare bliver flyttet til en anden kundegruppe. Du kan så f.eks. oprette en kundegruppe med navnet 'Slettede kunder' og overflytte dem dertil hvorved du stadig beholder og gemmer data på kunden. Du skal i den forbindelse være opmærksom på at du skal inaktivere denne kundegruppe, så de slettede kunder ikke længere modtager f.eks. nyhedsbreve og påmindelser. Læs hvordan du inaktiverer en kundegruppe her. Ved at markere 'Må udfylde skemaer ved opret booking' giver du dette login ret til at udfylde skemaer, når der bookes på en kundes vegne, hvorimod du ved at markere 'Må rette skemaer under eksisterende bookinger' giver login'et ret til at rette i kundens eksisterende skemaer. Bemærk at de to sidstnævnte funktioner kun er relevante, hvis spørgeskemamodulet er tilkøbt (Se den seperate vejledning Spørgeskemamodulet for mere information).

Bemærk! Indstillinger, der kun er relevante for firmaordninger, bør ikke ændres medmindre firmaordninger anvendes!


Husk at trykke 'Opdater' for at gemme en ændring!


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration

Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.

Alt OK!
Indtast venligst firmanavn.
Alt OK!
Indtast venligst dit telefonnummer.
Alt OK!
Indtast venligst dit navn.

Felter markeret med * er påkrævede