Vejledninger - Kontakt kunde
- Vejledninger
- Generelt
- Booking
- SMS-modulet
- Kassemodulet
- Gavekortmodulet
- Online betaling-modulet
- Marketingsmodulet
- Journal-modulet
- Skemamodulet
- Dokumenter
- Events
- For udviklere
Kontakt kunde
Du kan manuelt sende en e-mail eller en SMS til en specifik kunde, et helt hold og/eller ventelister. Dette kunne f.eks. være, hvis en ansat er blevet syg, eller hvis du vil gøre et hold opmærksom på, at de skal medbringe noget bestemt til undervisningen (se Hold- og kursusbooking for mere information om denne bookingsform).
På denne side skal du øverst vælge, hvorvidt du ønsker at sende en SMS eller en e-mail til kunden.
Tryk herefter 'Hent', og e-mailens tekst og emne indsættes. Markér den eller de ønskede modtagere af e-mailen til højre på siden, og tryk 'Send besked'. E-mailen er nu sendt! Du har mulighed for at oprette og gemme en eller flere skabeloner, der fungerer som dine egne standard-e-mails, som du kan hente og sende, når du ønsker. Dette er relevant, hvis du ofte sender samme type e-mail ud til dine kunder. For at oprette en skabelon skal du indtaste e-mailens emne, samt indhold, og derefter navngive skabelonen - læs her, hvordan du opretter disse. Bemærk! Du kan til enhver tid hente, ændre og slette en skabelon ved at vælge den i drop-down listen under 'Vælg skabelon' og trykke på knappen med den ønskede handling. Husk altid at trykke 'Send besked' for at sende e-mailen!
|
Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking
Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.