Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Vejledninger til GECKO Booking

Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Guideoversigt

Booking status


Indholdsfortegnelse

1.4.2.8  Booking status

1.4.2.8 Booking status

Du har mulighed for at aktivere funktionen booking status, som gør det muligt at give alle bookinger en status. Dette kunne f.eks. være relevant, hvis du har en sekretær, der modtager kunder, der ankommer til klinikken, og du i behandlingsrummet skal kunne se om dine kunder er ankommet eller ej. Her kunne du f.eks. oprette en status, der hedder 'Ankommet', og en, der hedder 'Forsinket'. Sekretæren vil så kunne ændre bookingens status, når kunden er ankommet, eller hvis kunden kontakter klinikken for at sige, at han/hun er forsinket. På denne måde kan du i behandlingsrummet se, om dine kunder er ankommet uden at skulle ud i ventelokalet.

Ved at aktivere denne funktion kan du samtidig lave udtræk over bookingers status under menupunktet 'Kunder', hvilket gør dig i stand til at føre statistik over, f.eks., kunders fremmøde.

Booking status funktionen aktiveres under 'Avancerede indstillinger'. Her kan du oprette forskellige statusser, samt give hver status et ikon. Dette gør det nemt og hurtigt at se, hvilken status, der er valgt. Se Back-end. Booking status for mere information.


Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede