Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Vejledninger - Tjek for evt. fejl i opsætning

Tjek for evt. fejl i opsætning

Du har mange muligheder i GECKO Bookings kassemodul, og der er derfor også en risiko for at der kan opstå fejl i opsætningen. Det er nemt og hurtigt at se om der er fejl i din opsætning.

Øverst på siden kan du se en oversigt over varer, der er blevet solgt uden at være i en varegruppe. Du har mulighed for at flytte varen til en varegruppe ved at markere boksen 'Marker' ud for den ønskede vare og i drop-down-listen vælge, hvilken varegruppe varen skal flyttes til. Husk at trykke 'Opdater varegruppe' for at gemme din ændring! Ved at trykke 'Marker alle varer, der er tilknyttet en ydelse' har du mulighed for at flytte disse samlet til en varegruppe. Du har samme mulighed ved varer, der er tilknyttet tillægsydelser, ved at trykke på 'Marker alle varer, der er tilknyttet en tillægsydelse'. Hvis du i stedet ønsker at slette de markerede varer, skal du markere boksen 'Slet valgte varer' og herefter trykke 'Slet valgte varer'.

Nederst på siden kan du se en oversigt over varer solgt i kassen de sidste 2 måneder uden brug af varenummer eller hvor varenummeret/varegruppen har været ukendt. Da varen ikke er oprettet korrekt i systemet, anbefales det, at du opretter varen på ny og/eller tilføjer et varenummer til varen.


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration

Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.

Alt OK!
Indtast venligst firmanavn.
Alt OK!
Indtast venligst dit telefonnummer.
Alt OK!
Indtast venligst dit navn.

Felter markeret med * er påkrævede