Har du spørgsmål til Gecko Booking?

Vi hjælper gerne :)

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Felter markeret med * er påkrævede

+45 7027 1699 info@gecko.dk Log ind Online booking- & administrationssystem - Nemt og enkelt

Guideoversigt

Ydelsesoversigt


Indholdsfortegnelse

1.6.100.10  Ydelsesoversigt

1.6.100.10 Ydelsesoversigt

På ydelsesoversigten kan du se en oversigt over alle oprettede ydelser. Her kan du til enhver tid tilføje, ændre og slette ydelser. Vær opmærksom på, at når du opretter og ændrer ydelser, gør du det som udgangspunkt for en enkelt kundegruppe. Dvs., at hvis du har flere kundegrupper, skal du øverst på siden vælge, hvilken kundegruppe, du ønsker at se ydelser for. Hvis du ønsker at udbyde samme ydelse(r) til flere kundegrupper kan du kopiere ydelser fra en kundegruppe til en anden.

Øverst på siden kan du se en oversigt over de ydelser, du har oprettet. Her kan du:

  • Navn: Ændr ydelsens navn. Ud for ydelsens navn vil der også være et eller flere ikoner synlige. Disse ikoner kan både indikere ydelsestypen, om ydelsen har udvidede tidsindstillinger, om det er en ydelse med pause og om der er ressourcer tilknyttet ydelsen. 
  • Tillæg: Tryk på 'Vis' under 'Tillæg'-kolonnen ud for en ydelse for at tilføje og/eller ændre tillægsydelser for pågældende ydelse.
  • Indstillinger: Tryk på 'Ret' under 'Indstillinger'-kolonnen ud for en ydelse for at ændre indstillingerne for den pågældende ydelse.
  • Pris: Ændr ydelsens pris.
  • Mangler varenr. / linked til kassen: Hvis du har tilkøbt kassemodulet, kan du her se, hvorvidt ydelsen er forbundet til kassesystemet. Hvis symbolet viser en sammenhængende kæde, er ydelsen forbundet til kassen. Hvis symbolet viser en brudt kæde er ydelsen ikke forbundet til kassen. Du kan tilføje et varenummer til ydelsen under ydelsens indstillinger.
  • Book tid: Ændr hvor lang tid, der bookes til ydelsen i kalenderen.
  • Vis min.: Ændr hvor lang tid, kunden ser, at ydelsen varer, når han/hun booker ydelsen.
  • Aktiv kunder: Bestem, hvorvidt ydelsen skal kunne bookes af kunder, dvs. via online booking.
  • Aktiv kvikbook: Bestem, hvorvidt ydelsen skal kunne bookes internt via kvik book.
  • Flyt: Ændr ydelsernes rækkefølge. Ved at ændre rækkefølgen i ydelsesoversigten, ændres ydelsernes rækkefølge i kvik book og online booking også. Jo højere tal en ydelse har, des længere nede på listen vises den. Hvilket tal, der vælges, er ligegyldigt; det er tallenes forhold til hinanden, der bestemmer ydelsernes rækkefølge.
  • Slet?: Slet en oprettet ydelse.

Bemærk! Hvis du sletter en ydelse har dette kun effekt fremadrettet. Dvs., at de bookinger, der allerede er foretaget af den pågældende ydelse ikke påvirkes af sletningen.



Husk altid at trykke på 'Opdater' for at gemme en ændring!

Øverst på siden kan du også oprette nye ydelser


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede