Har du spørgsmål til Gecko Booking?

Vi hjælper gerne :)

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Felter markeret med * er påkrævede

+45 7027 1699 info@gecko.dk Log ind Online booking- & administrationssystem - Nemt og enkelt

Vejledninger - Sygeforsikring danmark

Sygeforsikring danmark

Med GECKO Bookings Sygeforsikring "danmark"-funktion har du mulighed for at foretage automatiske indberetninger til Sygeforsikring "danmark" gennem bookingsystemet. Den automatiske indberetning foretages efter bonnen er blevet gennemført, hvor du har mulighed for at sikre, at bonnens oplysninger er korrekte, før indberetningen foretages. Før den automatiske indberetning er mulig, skal systemet dog sættes op til at kunne foretage indberetninger, hvor følgende skal gøres:

  • Ydelseskoder: Du skal tildele de ydelser, der er tilskudsberettigede, en ydelseskode (Se Ydelseskoder for mere information).
  • Medarbejder med ydernummer: Du skal indtaste ydernummeret på den eller de medarbejdere, der har dette, og som automatiske indberetninger skal kunne foretages for (Se Medarbejder med ydernummer for mere information).

Herudover skal følgende standardfunktioner være aktiveret:

  • CPR-nummer: Da en indberetning kræver, at kunden har et CPR-nummer tilknyttet, skal brugen af CPR-nummer være aktiveret. Dette gøres under kasseapparatets indstillinger ved at aktivere funktionen 'Vis kunde CPR-nr' under fanen 'Bonoplysninger' (Se den separate vejledning om Kassemodulet for mere information). Hvis denne funktion ikke er aktiveret, kan en indberetning ikke foretages. Vi anbefaler samtidig, at du aktiverer brugen af CPR-nummer andre steder i bookingsystemet, eksempelvis på kundens profil. Dette gøres under de avancerede indstillinger (Se den separate vejledning Generel vejledning for mere information).
  • Tving medarbejder: Da en indberetning kræver, at den registreres på en medarbejder, der har et ydernummer, anbefaler vi, at du aktiverer 'tving medarbejder'-funktionen i kassen. Denne funktion gør det påkrævet at vælge en medarbejder før en bon kan gennemføres. Dette gøres under kasseapparatets indstillinger under fanen 'Generelt' (Se den separate vejledning om Kassemodulet for mere information).

Når systemet er blevet sat op, kan du foretage indberetninger (Se Foretag indberetning for mere information). Du kan altid tilgå en oversigt over de indberetninger, der er foretaget via bookingsystemet i de sidste 8 uger (Se Oversigt over indberetninger for mere information).


Bemærk! Da den automatiske indberetning foretages via kassesystemet, kræver Sygeforsikring "danmark"-funktionen, at Kassemodulet er tilkøbt. Samtidig kræver funktionen, at Krypteret linje / journal-modulet er tilkøbt, da indberetningen indeholder personfølsomme oplysninger og derfor skal ske over en krypteret forbindelse. Selve funktionen er dog gratis, og du bedes blot kontakte GECKO Booking for at få funktionen aktiveret.


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede