Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Vejledninger til GECKO Booking

Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Guideoversigt

Genindkald


Indholdsfortegnelse

1.5.6.3  Genindkald

1.5.6.3 Genindkald

Du kan automatisk genindkalde kunder, der skal have en tid med et regulært mellemrum. Dette kunne f.eks. være relevant for en tandlæge, der indkalder til eftersyn en gang hver sjette måned. Funktion skal aktiveres under 'Avancerede indstillinger' (se Back-end. Genindkald for mere information). 

Når funkionen er aktiveret, er der under hver kundes profil mulighed for at oprette genindkald direkte fra profilen. Du kan oprette genindkald manuelt eller bruge en allerede oprettet skabelon. Du opretter begge ved at vælge knappen 'Opret genindkald'. 

Hvis du ønsker at oprette genindkald ved at bruge en allerede oprettet skabelon, skal du vælge en skabelon i dropdown-menuen og derefter vælge en dato hvor genindkaldelsen skal sendes ud. 

Vil du derimod oprette den manuelt, kan dette gøres ved blot at vælge 'Opret manuelt' i dropdown-menuen og derefter har du mulighed for at ændre på en række indstillinger for selve genindkaldelsen. Hvis du har [GUIDE_P902: forudbestemt dine indstillinger] vil der her allerede være valgt ydelse, frekvens og fortsat. Dette kan du dog stadig ændre. Derudover skal du her vælge hvornår den skal sendes ud samt hvordan kunden skal have besked om denne genindkaldelse.

Autobook tid til kunde (søger 30 dage frem): Hvis du sætter flueben her, vil systemet selv booke en tid til kunden. Systemet søger efter en ledig tid i kalenderen fra genindkalsdatoen og 30 dage frem. Her kan yderligere vælges hvad der skal ske hvis autobookingen fejler. Så kan du markere i enten 'Send e-mail', 'Send en SMS', 'Send brev' eller 'Overføre til genindkaldsliste'. 

Send e-mail: Du kan her vælge at sende en e-mail til kunden. Til dette formål skal der oprettes e-mailskabeloner. Disse skal oprettes under 'Kunder' -> 'Marketing/Skriv' -> 'Skabeloner'. Se hvordan du opretter e-mailskabeloner [GUIDE185:her]. Når disse er oprettet vil du kunne vælge en specifik e-mailskabelon samt vælge om den skal sendes ud automatisk.  

Send SMS: Du kan her vælge at sende en SMS til kunden. Til dette formål skal der oprettes SMS-skabeloner. Disse skal oprettes under 'Kunder' -> 'Marketing/Skriv' -> 'Skabeloner'. Se hvordan du opretter SMS-skabeloner [GUIDE185:her]. Når disse er oprettet vil du kunne vælge en specifik SMS-skabelon samt vælge om den skal sendes ud automatisk.  

Send brev: Du kan her vælge at sende et brev til dine kunder. Du kan selv oprette brevskabeloner, se [GUIDE364:her].  

Overfør til genindkaldliste: Her kan du markere hvis du ønsker at overføre kunden til en genindkaldsliste. Du kan derudover give kunden en markering der er en form for ekstra status, som du kan koble på kunden. Denne vil så følge kunden og være synlig på listen.  

Afslut forløb: Her kan du vælge at afslutte et genindkaldelsesforløb. 

Hvis der eksisterer kunder på indkaldelseslisten, vil antallet af kunder på listen være vist i parantesen i banneret. 

Hvis du trykker på knappen kommer du til indkaldelseslisten, hvor du vil kunne se en oversigt over kunderne på listen, samt deres kontaktinformation. Du kan skrive en kommentar til kunden, gå direkte til kvik book og booke en tid til kunden og/eller slette kunden fra indkaldelseslisten ved at markere 'Slet' og derefter trykke på 'Opdater'. Du skal slette kunden fra listen manuelt, når en ny tid er booket, eller hvis kunden ikke ønsker at booke en ny tid.


Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede