Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Har du spørgsmål til systemet?

Nedenfor finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmålskategorier
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Standard booking > Kalender


Kalender

Spørgsmål & svar:

Hvordan ændrer jeg eksisterende arbejdstider for en enkelt dag? Hvordan ændrer jeg eksisterende arbejdstider generelt? Hvad sker der med mine bookninger, hvis jeg ændrer mine arbejdstider? Hvordan får jeg min kollega til at tage min arbejdstid? Hvordan indsætter jeg ferie? Hvorfor vises mine ledige tider ikke? Hvordan booker jeg udover planlagt arbejdstid? Hvordan kopierer jeg en booking x-antal gange ud i fremtiden? Hvorfor kan mine kunder ikke booke en specifik ydelse? Får kunden automatisk besked, hvis jeg flytter en booking? Hvordan kan jeg få kunden til at acceptere vores afbudspolitik, når de booker? Hvorfor kan jeg ikke booke en ydelse i min kalender via Kvik book? Jeg vil gerne have besked, hver gang der bliver booket/slettet i min kalender Hvordan sletter jeg en kalender? Hvordan deaktiverer jeg en kalender? Hvordan opretter jeg arbejdstider? Kan jeg få min kalender ind på min telefon/Outlook? Hvordan udvider jeg mine arbejdstider? Hvordan indstiller jeg arbejdstider i min kalender? Kan jeg føje en ekstra farve til kalenderen, som jeg fx kan markere pauser eller lukkede tider med? Hvordan flytter jeg et hold samt venteliste til et nyt tidspunkt? Hvordan tillader jeg bookinger på dagen? Hvordan indstiller jeg antallet af dage, der må bookes frem? Hvordan indstiller jeg antal dage frem for booking, samt slet/ændre dage? Hvordan bestemmer jeg om mine kundegrupper skal have egne arbejdstider eller følge en anden gruppe? Hvordan opretter jeg arbejdstider på kundegrupper? Hvordan benytter jeg kalenderlinks i bekræftende booking mails? Hvordan importerer jeg aftaler fra eksterne kalendere? Hvordan nedskriver jeg antallet af pladser på et hold/kursus, hvor der allerede er tilmeldte samt en venteliste? Hvordan kan en kunde rette/slette en booking? Hvor kan jeg se hvem der står på holdventelisten? Hvordan kan jeg åbne en kalender der er blevet lukket på en forkert dato? Hvordan flytter jeg en booking til en anden kalender, tid eller dag? Hvordan opretter jeg en ny kunde direkte i kalender 2.2? Hvordan opretter jeg bookinger med tilknyttede tillægsydelser direkte i kalender 2.2? Hvordan udfylder jeg booking ekstra felter samtidig med at jeg opretter en booking direkte i kalender 2.2?

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os på supporten – klik her!

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede