Har du spørgsmål til Gecko Booking?

Vi hjælper gerne :)

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Felter markeret med * er påkrævede

+45 7027 1699 info@gecko.dk Log ind Online booking- & administrationssystem - Nemt og enkelt

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Standard booking > Kalender > Bookinger > Hvordan kan en kunde rette/slette en booking?


Hvordan kan en kunde rette/slette en booking?

Spørgsmål:

Hvordan kan en kunde rette/slette en booking?


Svar:

Det er muligt for dig, at lade dine kunder rette/slette en booking (se indstillinger her).
Det kan de på følgende måde:

1. Når kunden er logget ind på sin profil, ses de eksisterende bookinger i bunden af siden. 

    

Bemærk! Under 'Indstillinger' -> 'Generelle indstillinger' kan du sætte en tidsbegrænsning for, hvor længe før aftalens start, at en kunde skal kunne rette/slette en booking. Hvis kunden afbooker senere end dette, forsvinder muligheden for at rette/slette en booking online.

2. Hvis kunden skal rette bookingen:

  • Klik på "Ret dato/tid". Herefter kan der så vælges en ny dato og/eller tid.

3. Hvis kunden skal slette bookingen:

  • Klik på den røde "Slet" -knap.


 

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede