Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Har du spørgsmål til systemet?

Nedenfor finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmålskategorier
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Standard booking > Kalender > Bookinger > Hvordan kan en kunde rette/slette en booking?


Hvordan kan en kunde rette/slette en booking?

Spørgsmål:

Hvordan kan en kunde rette/slette en booking?


Svar:

Det er muligt for dig, at lade dine kunder rette/slette en booking. Det kan de på følgende måde:

1. Når kunden er logget ind på sin profil, ses de eksisterende bookinger i bunden af siden. 

    

Bemærk! Under 'Indstillinger' -> 'Generelle indstillinger' kan du sætte en tidsbegrænsning for, hvor længe før aftalens start, at en kunde skal kunne rette/slette en booking. Hvis kunden afbooker senere end dette, forsvinder muligheden for at rette/slette en booking online.

2. Hvis kunden skal rette bookingen:

  • Klik på "Ret dato/tid". Herefter kan der så vælges en ny dato og/eller tid.

3. Hvis kunden skal slette bookingen:

  • Klik på den røde "Slet" -knap.



Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os på supporten – klik her!

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede