Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Booking > Kalender > Bookinger > Hvordan kan en kunde rette/slette en booking?


Hvordan kan en kunde rette/slette en booking?

Spørgsmål:

Hvordan kan en kunde rette/slette en booking?


Svar:

Det er muligt for dig, at lade dine kunder rette/slette en booking (se indstillinger her).
Det kan de på følgende måde:

1. Når kunden er logget ind på sin profil, ses de eksisterende bookinger i bunden af siden. 

    

Bemærk! Under 'Indstillinger' -> 'Generelle indstillinger' kan du sætte en tidsbegrænsning for, hvor længe før aftalens start, at en kunde skal kunne rette/slette en booking. Hvis kunden afbooker senere end dette, forsvinder muligheden for at rette/slette en booking online.

2. Hvis kunden skal rette bookingen:

  • Klik på "Ret dato/tid". Herefter kan der så vælges en ny dato og/eller tid.

3. Hvis kunden skal slette bookingen:

  • Klik på den røde "Slet" -knap.


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration

Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.

Alt OK!
Indtast venligst firmanavn.
Alt OK!
Indtast venligst dit telefonnummer.
Alt OK!
Indtast venligst dit navn.

Felter markeret med * er påkrævede