Har du spørgsmål til Gecko Booking?

Vi hjælper gerne :)

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Felter markeret med * er påkrævede

+45 7027 1699 info@gecko.dk Log ind Online booking- & administrationssystem - Nemt og enkelt

Ret besvarelser


Indholdsfortegnelse

21.7.1  Ret besvarelser

21.7.1 Ret besvarelser

Du kan rette den enkelte kundes besvarelser på et specifikt skema. Dette gøres ved at trykke 'Ret besvarelser' ud for det ønskede skema på kundens profil. Det er også her, du har mulighed for at udfylde den anden del af det tredelte skema, dvs. det skema, der skal udfyldes i løbet af kundens behandling.

Du kan øverst til venstre se en række informationer om det pågældende skema inkluderende hvilken kunde, der har udfyldt skemaet, skemaets navn, hvorvidt skemaet kan redigeres (hvis der er flueben i boksen, kan svarerne redigeres), samt hvornår skemaet blev udfyldt/oprettet/rettet (afhængig af hvilken type skemaet er).  Øverst til højre har du mulighed for at hente en PDF-rapport med kundens besvarelser. Ved det frie / enkle skema kan du hente PDF-rapporten direkte, hvorimod du ved det tredelte skema skal oprette rapporten før den kan hentes. Dette gøres ved at trykke på 'Opret rapport'. Ved det tredelte skema har du mulighed for at sende PDF-rapporten til kunden ved at trykke 'E-mail rapport til kunde'. PDF-rapporten med kundens svar sendes herefter automatisk til den e-mailadresse, der er indtastet på kunden.


Bemærk! Før du kan oprette/hente en PDF-rapport til en kunde, skal du oprette en overordnet PDF-rapport til skemaet, hvor du bl.a. bestemmer, hvilke felter og svar der skal medtages i rapporten (se Ret PDF-rapport for mere information).


Nederst på siden har du mulighed for at redigere skemabesvarelserne. Husk at trykke 'Opdater skema' for at gemme dine ændringer. Bemærk, at der ved det tredelte skema vil være flere 'Opdater skema'-knapper. Du skal trykke på knappen umiddelbart under, hvor du foretog dine ændringer. Som udgangspunkt kan kunden ikke selv rette sine besvarelser, men du kan aktivere muligheden for, at kunden kan rette sine besvarelser på tredelte skemaer under kundegruppens indstillinger. Hvis funktionen er aktiveret, vil kunden kunne rette besvarelserne i online booking.


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede