Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Kasse > Varer > Hvordan opretter jeg en vare?


Hvordan opretter jeg en vare?

Spørgsmål:

Hvordan opretter jeg en vare? 


Svar:

Du kan oprette varer, der dækker over ting der sælges via kassesystemet herunder både gavekort, ydelser og almindelige fysiske produkter. Du opretter varer ved at følge disse trin:

1. Gå til 'Indstillinger' -> 'Kasse: Varer'. 

2. Opret en ny vare under 'Tilføj vare', f.eks. 'Face wash'. Tryk derefter på 'Opret vare'.  

3. Under fanen 'Generelle indstillinger' kan du rette indstillingerne for denne vare. Her er der flere forskellige muligheder. 

4. Start med at gøre varen aktiv ved at sætte flueben i boksen ud for 'Aktiv. 

5. Tildel derefter din vare et varenummer. Bemærk at to varer ikke kan have samme varenummer. Du gør det ud for 'Varenr'. 

6. Du kan nu angive varens pris. Du skal både angive prisen inklusiv og eksklusiv moms. 

7. Ud for 'Stregkode' kan du angive varens stregkode. 

Bemærk! Brugen af stregkode skal aktiveres under det enkelte kasseapparats indstillinger. Se mere her.  

8. Du kan dernæst bestemme hvilken af dine oprettede varegrupper, som varen skal tilhøre. 

OBS! Hvis du ikke allerede har oprettet varegrupper, skal disse oprettes før du kan knytte en vare til disse. Læs om varegrupper her og hvordan du opretter dem her.   

Læs mere om varer i vores GUIDE her.  


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration

Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.

Alt OK!
Indtast venligst firmanavn.
Alt OK!
Indtast venligst dit telefonnummer.
Alt OK!
Indtast venligst dit navn.

Felter markeret med * er påkrævede