Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Har du spørgsmål til systemet?

Nedenfor finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmålskategorier
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Standard booking > Kvik book > Hvorfor kan jeg ikke booke tid til en kunde i kvik book?


Hvorfor kan jeg ikke booke tid til en kunde i kvik book?

Spørgsmål:

Hvorfor kan jeg ikke booke tid til en kunde i kvik book?
 


Svar:

Hvis du ikke kan booke tid til din kunde via kvik book, selvom du er ledig i kalenderen, så skyldes det som oftest:

1. At der ikke er oprettet arbejdstid
Tjek derfor, at der er oprettet arbejdstid til den kundegruppe, som du ønsker at booke tid til.
Se arbejdstider for mere information.

 

2. At ydelsen ikke er koblet til din kalender
Tjek derfor, at ydelsen kan bookes i din kalender. Dette tjekker du under: 'Kalender' -> 'Indstillinger' -> 'Indstillinger' / 'Ret' ud for den enkelte kalender.

 

Se kalenderindstillinger for mere information.

 



Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os på supporten – klik her!

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede