Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Booking > Kvik book > Hvorfor kan jeg ikke booke tid til en kunde i kvik book?


Hvorfor kan jeg ikke booke tid til en kunde i kvik book?

Spørgsmål:

Hvorfor kan jeg ikke booke tid til en kunde i kvik book?
 


Svar:

Hvis du ikke kan booke tid til din kunde via kvik book, selvom du er ledig i kalenderen, så skyldes det som oftest:

1. At der ikke er oprettet arbejdstid
Tjek derfor, at der er oprettet arbejdstid til den kundegruppe, som du ønsker at booke tid til.
Se arbejdstider for mere information.

 

2. At ydelsen ikke er koblet til din kalender
Tjek derfor, at ydelsen kan bookes i din kalender. Dette tjekker du under: 'Kalender' -> 'kalenderindstillinger' -> 'Indstillinger' / 'Ret' ud for den enkelte kalender.

 

Se kalenderindstillinger for mere information.

 


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration

Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.

Alt OK!
Indtast venligst firmanavn.
Alt OK!
Indtast venligst dit telefonnummer.
Alt OK!
Indtast venligst dit navn.

Felter markeret med * er påkrævede