Har du spørgsmål til Gecko Booking?

Vi hjælper gerne :)

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Felter markeret med * er påkrævede

+45 7027 1699 info@gecko.dk Log ind Online booking- & administrationssystem - Nemt og enkelt

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Booking > Kvik book > Hvorfor kan jeg ikke booke tid til en kunde i kvik book?


Hvorfor kan jeg ikke booke tid til en kunde i kvik book?

Spørgsmål:

Hvorfor kan jeg ikke booke tid til en kunde i kvik book?
 


Svar:

Hvis du ikke kan booke tid til din kunde via kvik book, selvom du er ledig i kalenderen, så skyldes det som oftest:

1. At der ikke er oprettet arbejdstid
Tjek derfor, at der er oprettet arbejdstid til den kundegruppe, som du ønsker at booke tid til.
Se arbejdstider for mere information.

 

2. At ydelsen ikke er koblet til din kalender
Tjek derfor, at ydelsen kan bookes i din kalender. Dette tjekker du under: 'Kalender' -> 'kalenderindstillinger' -> 'Indstillinger' / 'Ret' ud for den enkelte kalender.

 

Se kalenderindstillinger for mere information.

 


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede