Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Booking > Kunder > Hvordan rydder jeg op i mine kunder?


Hvordan rydder jeg op i mine kunder?

Spørgsmål:

Hvordan rydder jeg op i mine kunder, så jeg undgår kunder oprettet med flere profiler?


Svar:

Har du kunder, som er oprettet flere gange i dit bookingsystem, kan du flette disse profiler og derved rydde op i din kundedatabase.

Når du fletter kunder lægges alle bookinger, noter, kommunikationslog mv. sammen på en profil. Dette gør du ved at:

1. Gå til 'Kunder'.

2. Tryk på 'Dublettjek'.

Her bliver du præsenteret for første fundne match, hvor der er mere end en kunde registreret med samme e-mail, telefonnummer og/eller navn. Der vises kun 1 match ad gangen for at lette overblikket. Her kan du bestemme, hvorvidt der faktisk er tale om den samme kunde. For at flette sammen til 1 kunde:

3. Vælg 'Ja, flet kunde'.

4. Afslut med 'Gem ændringer'.

Læs mere om dubletter her.

 

Bemærk! Hvis du vælger at flette kunderne, kan fletningen ikke senere fortrydes, da den inaktiverede kunde kan ikke genskabes.

 

 


Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration

Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.

Alt OK!
Indtast venligst firmanavn.
Alt OK!
Indtast venligst dit telefonnummer.
Alt OK!
Indtast venligst dit navn.

Felter markeret med * er påkrævede