Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Har du spørgsmål til systemet?

Nedenfor finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmålskategorier
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Standard booking > Kunder > Hvordan rydder jeg op i mine kunder?


Hvordan rydder jeg op i mine kunder?

Spørgsmål:

Hvordan rydder jeg op i mine kunder, så jeg undgår kunder oprettet med flere profiler?


Svar:

Har du kunder, som er oprettet flere gange i dit bookingsystem, kan du flette disse profiler og derved rydde op i din kundedatabase.

Når du fletter kunder lægges alle bookinger, noter, kommunikationslog mv. sammen på en profil. Dette gør du ved at:

1. Gå til 'Kunder'.

2. Tryk på 'Dubletter?'/'Dubletter?'.

Her bliver du præsenteret for første fundne match, hvor der er mere end en kunde registreret med samme e-mail, telefonnummer og/eller navn. Der vises kun 1 match ad gangen for at lette overblikket. Her kan du bestemme, hvorvidt der faktisk er tale om den samme kunde. For at flette sammen til 1 kunde:

3. Vælg 'Ja, flet kunde'.

4. Afslut med 'Gem ændringer'.

Læs mere om dubletter her.

 

Bemærk! Hvis du vælger at flette kunderne, kan fletningen ikke senere fortrydes, da den inaktiverede kunde kan ikke genskabes.

 


Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os på supporten – klik her!

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede