Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Har du spørgsmål til systemet?

Nedenfor finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmålskategorier
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Standard booking > Kalender > Kalender > Hvorfor kan jeg ikke booke en ydelse i min kalender via Kvik book?


Hvorfor kan jeg ikke booke en ydelse i min kalender via Kvik book?

Spørgsmål:

Hvorfor kan jeg ikke booke en ydelse i min kalender?


Svar:

Kan du ikke booke en ydelse i din kalender via Kvik book, så kan dette skyldes:

1. At ydelsen ikke er tilkoblet din kalender.
   Se her, hvordan du kobler en ydelse til din kalender.

2. At du ikke har oprettet arbejdstid.
     Se her, hvordan du opretter arbejdstid.



Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os på supporten – klik her!

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede