Har du spørgsmål til Gecko Booking?

Vi hjælper gerne :)

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Felter markeret med * er påkrævede

+45 7027 1699 info@gecko.dk Log ind Online booking- & administrationssystem - Nemt og enkelt

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Kasse > Debitorer > Hvordan ser jeg mine debitorers udestående og udligner det?


Hvordan ser jeg mine debitorers udestående og udligner det?

Spørgsmål:

Hvordan ser jeg mine debitorers udestående og udligner det?


Svar:

Du kan se dine debitorers udestående og udlige det ved at gå til 'Kasse' -> 'Debitoroversigt'.

Her får du en liste over alle debitorer, som du har i dit system. Du har her følgende muligheder:

  • Du kan trykke på 'Rediger'/'Ret' ud for hver debitor for at rette i debitorens oplysninger.
  • Du kan trykke på 'Indbetaling'/'Indbetal' for at registrere, at debitoren nu pr. xx.xx.xxxx dato har indebetalt pengene på din netbank og dermed udlignet, hvad der nu måtte være af "udestående".
  • Du kan klikke på luppen under 'Posteringer' for at se debitorens posteringer/fakturaer.

OBS! Skal en kunde krediteres bør dette gøres som minus salg gennem kassen på samme kunde og på samme debitor. På denne måde opdateres dit regnskab korrekt, hvis du vælger at benytte kasseudtræksrapporterne til dette.

 

For mere information omkring debitorer klik her.


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede