Ofte stillede spørgsmål
Hvordan opretter jeg tillægsydelser?
Spørgsmål: Hvordan opretter jeg tillægsydelser? |
Svar: Tillægsydelser er ydelser, varer og lignende som dine kunder kan tilkøbe, når de booker en bestemt ydelse. På denne måde gør du det muligt for dine kunder at booke flere ydelser på samme tid. Tillægsydelser kan oprettes på to måder: 1. Kopier dine hovedydelser til tillægsydelser. Når du har oprettet alle dine ydelser kan du kopiere disse ind som tillægsydelser. Se her en trin-for-trin guide til, hvordan du gør dette.
2. Opret helt nye tillægsydelser. Ønsker du blot at oprette en ny tillægsydelser skal du gøre følgende: 1. Gå til Indstillinger, og klik herefter på 'Ydelsestillæg' under Booking. 2. Du kan her oprette en ny tillægsydelse ved at vælge navn, gruppe, pris, tid og kalender. Læs mere om de enkelte dele i guiden. Bemærk! Der kan være forskel på, hvor lang tid bookingen tager for dig, og hvor lang tid den tager for dine kunder. Derfor skelnes der mellem den bookede tid, og den tid som kunden ser. 3. Afslut ved at trykke på 'Opret tillæg'. Når du har oprettet dine tillægsydelser, skal du bestemme. hvilke ydelser, de skal kunne bookes til. Du skal derfor gøre følgende: 4. Gå til oversigten over dine ydelsestillæg: 'Indstillinger' > 'Ydelsestillæg'. 5. Her klikker du på 'Indstillinger'/'Ret' ud for det oprettede ydelsestillæg. 6. Under fanebladet 'Aktiver på ydelser' kan du nu markere, hvilke ydelser,
Bemærk! Hvis du foretager ændringer på en tillægsydelse, ændrer du ydelsestillægget for alle ydelser. Hvis du ønsker, at en bestemt ydelse skal have ydelsestillægget i en anden verion skal du derfor oprette et nyt tillæg som du kun aktiverer for den specifikke ydelse.
For mere information omkring, hvordan man opretter tillægsydelser, klik her. |