Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Har du spørgsmål til systemet?

Nedenfor finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmålskategorier
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Standard booking > Login > Hvordan opretter jeg login til mine medarbejdere?


Hvordan opretter jeg login til mine medarbejdere?

Spørgsmål:

Hvordan opretter jeg login til mine medarbejdere?


Svar:

Har du flere medarbejdere kan du oprette individuelle logins til dem. Her kan du til- og fravælge adgang til udvalgte funktioner i bookingsystemet.

Sådan gør du:

1. Gå til ’Indstillinger’ -> ’Loginindstillinger’.

2. Udvid fanebladet 'Andre administratorer'.

3. Opret ny administrator ved at indtaste brugernavn og adgangskode. Tryk på 'Opret'.

4. Marker hvilke funktioner medarbejderen skal have adgang til.

5. Tryk på 'Opdater' for at gemme.

 

Se mere omkring opsætning af individuelle logins her.



Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os på supporten – klik her!

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede