Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Booking > Login > Hvordan opretter jeg login til mine medarbejdere?


Hvordan opretter jeg login til mine medarbejdere?

Spørgsmål:

Hvordan opretter jeg login til mine medarbejdere?


Svar:

Har du flere medarbejdere kan du oprette individuelle logins til dem. Her kan du til- og fravælge adgang til udvalgte funktioner i bookingsystemet.

Sådan gør du:

1. Gå til Indstillinger GeneraltAdgangs- og sikkerhedsindstillinger’.

2. Udvid fanebladet 'Andre administratorer'.

3. Opret ny administrator ved at klikke på 'Opret ny administrator' og indtast brugernavn og adgangskode, samt en e-mailadresse som benyttes ved glemt kode.

4. Marker hvilke funktioner medarbejderen skal have adgang til.
Alternativt kan der oprettes en adgangsskabelon ved at klikke på  'Adgangsskabelon'.
Adgangsskabelonerne kan tilknyttes de forskellige administratorer under fanen 'Har adgang til' på den enkelte administrator.

5. Tryk på 'Opdater' for at gemme.

 

Se mere omkring opsætning af individuelle logins her.


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration

Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.

Alt OK!
Indtast venligst firmanavn.
Alt OK!
Indtast venligst dit telefonnummer.
Alt OK!
Indtast venligst dit navn.

Felter markeret med * er påkrævede