Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Har du spørgsmål til systemet?

Nedenfor finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmålskategorier
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Standard booking > Kalender > Kalender > Hvordan kan jeg åbne en kalender der er blevet lukket på en forkert dato?


Hvordan kan jeg åbne en kalender der er blevet lukket på en forkert dato?

Spørgsmål:

Hvordan kan jeg åbne en kalender der er blevet lukket på en forkert dato?


Svar:

Hvis du er kommet til at lukke en kalender ved en fejl, så den er lukket på en forkert dato, kan du åbne den op igen på to forskellige måder.

Se de to måder hvorpå du kan åbne kalederen nedenfor: 

 

Den første metode til at åbne en kalender:

1. Gå først til 'Kalender' -> 'kalenderindstillinger'.

2. Vælg her 'Ret' under 'Arbejdstider' ud for en specifik kalender. 

3. Tryk herefter på 'Ret arbejdstider'. 

4. På listen 'Eksisterende arbejdstider' vil du kunne se dine arbejdstider, inkl. den arbejdstid du har lukket ved en fejl. 

5. Marker i boksen under 'Slet' yderst til højre og tryk 'Opdater'. Kalenderen er dermed åbnet igen. 

 

 

Den anden metode til at åbne en kalender igen ses herunder:

1. Gå til 'Kalender' -> 'Dagsvisning'. 

2. Tryk øverst på det kalendernavn som du ønsker at genåbne. 

3. Markér dernæst de intervaller der skal åbnes.

OBS! Hvis 'Arbejdstyper' er aktiveret vil du nederst på siden under 'Indsæt som arbejdstid' kunne vælge både 'Kundegruppe' samt 'Arbejdstype'.
OBS! Brug af 'Arbejdstyper' kræver tilkøb af kassemodul.

Du aktiverer arbejdstyper under 'Indstillinger' ->'Avancerede indstillinger' -> 'Back-end' -> 'Generelt'. 

Hvis 'Arbejdstyper' kke er aktiveret, kan du kun vælge hvilken 'Kundegruppe' du vil oprette arbejdstiderne i.

4. Til sidst skal du trykke på 'Opret arbejdstid' og de valgte intervaller er nu oprettet som arbejdstid. Kalenderen er demed blevet genåbnet. 



Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os på supporten – klik her!

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede