Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Har du spørgsmål til systemet?

Nedenfor finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmålskategorier
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Support > Hvordan giver jeg adgang til TeamViewer support paa MAC OS 10.14 eller højere


Hvordan giver jeg adgang til TeamViewer support paa MAC OS 10.14 eller højere

Spørgsmål:

Hvordan giver jeg adgang til TeamViewer support på MAC OS 10.14 eller højere


Svar:

Apple har indført en sikkerhedsmekanisme med macOS 10.14 (Mojave), som kræver, at der gives særlig adgang til fjernbetjeningsprogrammer som TeamViewer.

MacOS 10.15 (Catalina) har styrket sikkerheden og privatlivet yderligere og kræver yderligere tilladelser til TeamViewer for at kontrollere din Mac.

Disse yderligere tilladelser skal gives lokalt på Mac, og nogle af dem kræver administratorrettigheder.

Du skal være administrator på den MAC du sidder på, for at kunne  modtage Teamviewer Quicksupport fra GECKO
 
Du vil blive mødt at dette billede på din MAC:
- For at kunne hjælpe dig, skal du give adgang til 'Skærmoptagelse” og 'Tilgængelighed'.
Start med at vælge 'Tilgængelighed'.
 
Klik på disse én af gangen og dine systemindstillinger på din Mac åbner.
Dobbeltlik på låsen i nederste venstre hjørne – og skriv din adgangskode (til dit administrator på din MAC) hvis du bliver bedt om det.
 
 
Herefter skal du først klikke på 'Skærmoptagelse' – og i højre side sætte flueben i 'Teamviewer Quicksupport'.
Klik derefter på låsen igen.
 
 
Nu skal du gå tilbage til udgabgspunktet og nu klikke på 'Tilgængelighed' og igen bliver du ført til dine systemindstillinger på din MAC
 
 
Og foretage samme procedure:
Klik på 'Tilgængelighed' – og i højre side sætte flueben i 'Teamviewer Quicksupport'. 
Klik derefter på låsen igen.
 
 
Nu har du givet adgang til at vi kan se din skærm og overtage musen og dermed hjælpe dig videre.
 


Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os på supporten – klik her!

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede