Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Har du spørgsmål til systemet?

Nedenfor finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmålskategorier
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Andet > Excel > Hvordan filtrerer jeg i Excel?


Hvordan filtrerer jeg i Excel?

Spørgsmål:

Hvordan filtrerer jeg i et Excel-ark?


Svar:

Du kan filtrere i Excel for at lette dit overblik og/eller for kun at få vist, hvad du leder efter. Dette gør du således (som vist i videon nedenfor):

1. Marker øverste række ved at trykke på '1' helt ude til venstre (nogle gange kræver
    dette et dobbelklik)
.

2. Tryk på 'Sorter og filtrer' oppe i højre hjørne under 'Startside'-fanen.

3. Vælg 'Filtrer'.

4. Drop-down-pile fremkommer nu på alle kolonner; det er disse pile, du skal trykke
    på for at filtrere. Når du trykker på en pil, får du vist en række filtreringsmuligheder,
    som du til-/fravælger ved at markere/afmarkere.

5. Tryk på 'OK' når du har valgt dine kriterier.

Dit Excel-ark er nu filtreret efter valgte kriterier.

Vær opmærksom på, at der kan være variationer alt efter, hvilken version af Excel, du benytter.



Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os på supporten – klik her!

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede