Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Booking > Ydelser > Hvordan aktiverer jeg venteliste på et hold?


Hvordan aktiverer jeg venteliste på et hold?

Spørgsmål:

Hvordan aktiverer jeg venteliste på et hold?


Svar:

Du kan aktivere brugen af venteliste på et hold. Hvis ventelisten er aktiveret, kan dine kunder blive tilbudt at blive skrevet op på en venteliste, hvis der ikke er flere pladser på det ønskede hold.

Bemærk! Holdventelisten er automatisk, forstået således at kunden automatisk bliver notificeret, hvis han/hun har fået tildelt en plads på holdet. Samtidig bookes der automatisk en tid til den pågældende kunde. Dette forudsætter at det er valgt at kunden skal have besked pr. sms - læs her her.

Du aktiverer holdventelisten ved at følge disse få trin:

1. Gå til 'Indstillinger' -> Booking: 'Ydelser'. Tryk på 'Ret' ud for en ydelse.

2. Under fanen 'Hold-/kursusindstillinger' skal du sætte flueben i boksen 'Holdventeliste aktiveret'. 

3. Du kan også her angive antallet af pladser du ønsker der skal være på ventelisten. 

Læs også guiden her for yderligere information om brugen af venteliste. 


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration

Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.

Alt OK!
Indtast venligst firmanavn.
Alt OK!
Indtast venligst dit telefonnummer.
Alt OK!
Indtast venligst dit navn.

Felter markeret med * er påkrævede