Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Har du spørgsmål til systemet?

Nedenfor finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmålskategorier
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Standard booking > Ydelser > Hvordan aktiverer jeg venteliste på et hold?


Hvordan aktiverer jeg venteliste på et hold?

Spørgsmål:

Hvordan aktiverer jeg venteliste på et hold?


Svar:

Du kan aktivere brugen af venteliste på et hold. Hvis ventelisten er aktiveret, kan dine kunder blive tilbudt at blive skrevet op på en venteliste, hvis der ikke er flere pladser på det ønskede hold.

Bemærk! Holdventelisten er automatisk, forstået således at kunden automatisk bliver notificeret, hvis han/hun har fået tildelt en plads på holdet. Samtidig bookes der automatisk en tid til den pågældende kunde. Dette forudsætter at det er valgt at kunden skal have besked pr. sms - læs her her.

Du aktiverer holdventelisten ved at følge disse få trin:

1. Gå til 'Indstillinger' -> Booking: 'Ydelser'. Tryk på 'Ret' ud for en ydelse.

2. Under fanen 'Hold-/kursusindstillinger' skal du sætte flueben i boksen 'Holdventeliste aktiveret'. 

3. Du kan også her angive antallet af pladser du ønsker der skal være på ventelisten. 

Læs også guiden her for yderligere information om brugen af venteliste. 



Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os på supporten – klik her!

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede