Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Har du spørgsmål til systemet?

Nedenfor finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmålskategorier
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Standard booking > Login > Hvordan ændrer jeg min adgangskode?


Hvordan ændrer jeg min adgangskode?

Spørgsmål:

Hvordan ændrer jeg min adgangskode?


Svar:

Ønsker du at ændre din adgangskode, skal du gøre følgende:

1 Gå til indstillinger -> Generalt: Loginindstillinger.

2. Ret din adgangskode og tryk på 'Opdater'.

 

Hvis du ønsker at rette en medarbejders adgangskode skal du:

1. Gå til 'Indstillinger' -> 'Loginindstillinger'.

2. Udvide fanebladet 'Andre administratorer'.

3. Tryk 'Ret'/'Ret' ud for den pågældende medarbejder.

4. Ret adgangskoden og tryk på 'Opdater'.

Hvis dine medarbejder har E-mail på deres loginprofil, kan de også trykke 'Glemt kode', hvorefter de vil få tilsendt en sikkerhedskode og herefter kan de oprette en ny kode. 



Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os på supporten – klik her!

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede