Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Andet > Skemaer > Kan mine kunder udfylde et skema uden booking?


Kan mine kunder udfylde et skema uden booking?

Spørgsmål:

Kan mine kunder udfylde et skema uden en booking?


Svar:

Ja. Du kan benytte forskellige former for ydelseslinks til dine ydelser, som gør, at bookingen bliver baseret på enten en specifik ydelse, en holdoversigt eller et skema i stedet for uge-/månedsvisningen. Ønsker du, at dine kunder skal kunne udfylde et skema uden en egentlig booking, gøres det således:

1. Du skal først og fremmest have aktiveret brugen af ydelseslinks for at kunne oprette
    link ydelser:

  • Gå til 'Indstillinger' -> 'Avancerede indstillinger' -> 'Back-end - Generelt'.
  • Her sætter du flueben ud for 'Aktiver ydelseslinks' og trykker på 'Opdater'.

2. Du skal nu oprette en ydelse af typen 'Link':

  • Gå til 'Indstillinger' -> 'Ydelser' -> 'Opret ny ydelse'.
  • Her skal du vælge en evt. ydelsesgruppe, et navn, samt typen 'Link'.
    Vi anbefaler, at du navngiver ydelsen efter skemaet.
  • Tryk på 'Opret ydelse'.

3. Du skal nu til link indstillingerne for ydelsen:

  • Tryk på 'Indstillinger'/'Ret' ud for ydelsen.
  • Åbn fanebladet 'Link indstillinger'.
  • Marker 'Link til skema' og vælg det ønskede skema på drop-down listen.
  • Tryk på 'Opdater'.

​Dine kunder vil nu få vist skemaet i stedet for uge-/månedsvisningen.


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration

Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.

Alt OK!
Indtast venligst firmanavn.
Alt OK!
Indtast venligst dit telefonnummer.
Alt OK!
Indtast venligst dit navn.

Felter markeret med * er påkrævede