Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Har du spørgsmål til systemet?

Nedenfor finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmålskategorier
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Standard booking > Kunder > Hvorfor er min kundes e-mail markeret med et udråbstegn?


Hvorfor er min kundes e-mail markeret med et udråbstegn?

Spørgsmål:

Hvorfor er min kundes e-mail markeret med et udråbstegn?


Svar:

Hvis en kundes e-mailadresse er markeret med et udråbstegn betyder dette, at mailadressen er blevet afvist af den modtagende server.

En afvisning kan skyldes flere årsager:

  1. Mailadressen findes ikke.
  2. Mailadressen er stavet forkert.
  3. Problemer med modtagerdomænet.

Ligegyldig årsagen, indikerer et udråbstegn en permanent afvisning fra modtagerens server, hvilket gør, at systemet aldrig vil kunne levere en e-mail til denne mailadresse. Så længe afvisningen er aktiv i systemet, vil systemet derfor heller aldrig forsøge at sende e-mails til denne igen.

Hvis afvisningen skyldes, at mailadressen ikke findes eller er stavet forkert, skal du blot ændre e-mailadressen til den korrekte for at ophæve afvisningen. Systemet vil nu automatisk forsøge at sende e-mails til kunden igen.

Hvis kunden derimod oplyser, at mailadressen er korrekt kan det skyldes et midlertidigt problem med modtagerdomænet. Systemet ophæver dog ikke afvisningen så snart problemet er fixet. Du skal derfor foretage en midlertidig ændring i mailadressen.
Fx, hvis den korrekte mail er 'test@vitalt.dk' kan du skrive et 2-tal efter mailen ('test2@vitalt.dk'), trykke på 'Opdater', ændre mailen tilbage til den rigtige mail ('test@vitalt.dk') og atter trykke på 'Opdater'. Systemet anser dette for at være en ændring, der ophæver afvisningen.



Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os på supporten – klik her!

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede