Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Kasse > Varer > Hvordan tjekker jeg for evt. fejl i opsætningen af varer?


Hvordan tjekker jeg for evt. fejl i opsætningen af varer?

Spørgsmål:

Hvordan tjekker jeg for evt. fejl i opsætningen af varer?


Svar:

Det kan være en god idé med jævne mellemrum at tjekke, om du har fået tildelt varegrupper på alle dine varer. Samtidig kan du også tjekke, om du sælger varer i kassen uden, at de er oprettet med varenummer.

Sådan tjekker du for evt. fejl i opsætningen af varer:
Gå til 'Indstillinger' -> '
Kasse: Tjek for evt. fejl i opsætningen'.

Øverste del handler om de varer i systemet, der ikke er tildelt en varegruppe. Her kan du markere ude til højre og gøre følgende:

  • Flytte varerne til de i forvejen oprettede varegrupper.
    Mangler du varegrupper, skal disse oprettes via 'Indstillinger'
    -> '
    Kasse: Varegrupper'.
    Klik her, for at se mere om oprettelse af varegrupper.
  • Slette valgte varer

Du kan se, hvilke varer, der er solgt i kassen uden at være tildelt er varenummer eller med et ukendt varenummer eller varerguppe. Der kan søges 2 måneder tilbage, hvilket betyder, at du bør tjekke denne liste oftere end hver 2. måned.


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration

Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.

Alt OK!
Indtast venligst firmanavn.
Alt OK!
Indtast venligst dit telefonnummer.
Alt OK!
Indtast venligst dit navn.

Felter markeret med * er påkrævede