Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Har du spørgsmål til systemet?

Nedenfor finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmålskategorier
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Kasse > Varer > Hvordan tilmelder jeg nye varelister til min konto?


Hvordan tilmelder jeg nye varelister til min konto?

Spørgsmål:

Hvordan tilmelder jeg nye varelister til min konto?


Svar:

Du har mulighed for nemt og hurtigt at tilmelde en vareliste til din konto i GECKO Booking. I vores leverandørdatabase findes varelister fra en lang række leverandører, som du kan tilmelde til din konto via nedestående trin:

1. Gå til 'Kasse' -> 'Indstillinger' -> 'Varegrupper'. 

2. Her skal du først trykke på den blå 'Tilmeld vareliste' nederst på siden ud for 'Leverandørgrupper'. 

 

3. Tryk på 'Tilmeld' ud for  den/de vareliste(r) du ønsker at tilmelde.

4. Tilbage på oversigten over leverandørvaregrupper skal du nu synkronisere listen. Det gør du ved at trykke på den røde knap under 'Sidste synk.'.

5. Der kommer nu en oversigt frem over alle varerne. Nederst på siden trykker du 'Opdater varer'. Listen er nu synkroniseret og oversigten vil se ud som nedenstående. 

6. HVIS du benytter dig af lagerstyring hos GECKO, skal du huske at overføre lagerbeholdningen fra de gamle varegrupper til de nye varegrupper, sådan at disse stemmer overens. Det gør du øverst på siden ud for 'Varegrupper' og 'Se varer''. 

7. Til sidst skal du sørge for at deaktivere de gamle varegrupper. Dette gøres ved blot at fjerne fluebenet i boksen 'Aktiv'. 

8. Du vil nu kunne se dine nye varegrupper og dertilhørende varelister i oversigten nederst på siden.

Bemærk! Hver gang der er nye opdateringer af varelister, vil du kunne se en besked herom på din forside. Denne opdatering vil kun være synlig hvis listen er blevet opdateret siden sidste synkronisering, og at alle varer dermed er opdateret.

 

Du kan læse mere om hvordan du opdateret dine leverandørvaregrupper Hvordan opdater jeg mine leverandørvaregrupper?

 



Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os på supporten – klik her!

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede