Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Kasse > Kassebeholdning > Hvordan opretter jeg en kladde/tilbud/ordre i kassen?


Hvordan opretter jeg en kladde/tilbud/ordre i kassen?

Spørgsmål:

Hvordan opretter jeg en kladde/tilbud/ordre i kassen?


Svar:

Du kan oprette en kladde, ordre eller et tilbud i kassen. Disse kan du sende ud til dine kunder, gemme eller hente frem og arbejde videre på dem. Du opretter disse på følgende måde: 

1. Vælg 'Kasse' -> 'Gå til kasse'. 

2. Når du har indtastet det nødvendige i kassen, vælger du om det skal gemmes som en kladde, tilbud eller ordre. Dette gøres ved at markere i boksen 'Opret som'. 

Bemærk! Du kan hente kladden, ordren eller tilbuddet som PDF ved at trykke på 'Hent som pdf'. 

3. Når dette er valgt trykker du på 'Gem kladde/tilbud/ordre' nederst i venstre side af skærmen.  

4. Når du har gemt en kladde, et tilbud eller ordre kan du hente dem frem igen ved at trykke på 'Vis 'Parkerede' som tilgås under 'Kasse' -> 'Gå til kasse'. Her finder du en oversigt over alle dine parkerede kladder, ordrer og tilbud.


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration

Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.

Alt OK!
Indtast venligst firmanavn.
Alt OK!
Indtast venligst dit telefonnummer.
Alt OK!
Indtast venligst dit navn.

Felter markeret med * er påkrævede