Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Har du spørgsmål til systemet?

Nedenfor finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmålskategorier
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Kasse > Kassebeholdning > Hvordan opretter jeg en kladde/tilbud/ordre i kassen?


Hvordan opretter jeg en kladde/tilbud/ordre i kassen?

Spørgsmål:

Hvordan opretter jeg en kladde/tilbud/ordre i kassen?


Svar:

Du kan oprette en kladde, ordre eller et tilbud i kassen. Disse kan du sende ud til dine kunder, gemme eller hente frem og arbejde videre på dem. Du opretter disse på følgende måde: 

1. Vælg 'Kasse' -> 'Gå til kasse'. 

2. Når du har indtastet det nødvendige i kassen, vælger du om det skal gemmes som en kladde, tilbud eller ordre. Dette gøres ved at markere i boksen 'Opret som'. 

Bemærk! Du kan hente kladden, ordren eller tilbuddet som PDF ved at trykke på 'Hent som pdf'. 

3. Når dette er valgt trykker du på 'Gem kladde/tilbud/ordre' nederst i venstre side af skærmen.  

4. Når du har gemt en kladde, et tilbud eller ordre kan du hente dem frem igen ved at trykke på 'Vis 'Parkerede' som tilgås under 'Kasse' -> 'Gå til kasse'. Her finder du en oversigt over alle dine parkerede kladder, ordrer og tilbud.



Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os på supporten – klik her!

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede