Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Spørgsmål og svar

Hvordan laver jeg en debitorindbetaling i kassen?

Hvordan laver jeg en debitorindbetaling i kassen?

Du kan lave en debitorindbetaling i kassen, hvis du ønsker at udligne bestemte fakturaer. Dette gøres på følgende måde: 

1. Vælg  'Kasse' -> 'Gå til kasse' og tryk på 'Debitorindbetaling' nederst i højre hjørne. 

2. Herefter kan du søge efter en bestemt debitor i dit sytem.
Skriv navnet i feltet til højre for 'Debitor'. 

3.  Du indtaster nu det beløb den specifikke debitor ønsker at indbetale. Det kan f.eks. være 2000 kroner der indbetales. 

4. Nederst på siden under 'Udlign indbetaling' vil alle fakturaer der er tilgængelige ved denne debitor blive vist. Her vælger du hvilken faktura du vil udligne. Beløbet til udligning skrives i feltet yderst til højre ud for den ønskede faktura. 

5. Tryk til sidst på 'Gennemfør'. 

 

Hvorfor vælge GECKO Booking?



Personlig og gratis support fra kompetente medarbejdere via telefon og e-mail.

Systemet kan skræddersys til dine behov.

Betal kun for de funktioner du har behov for og med mulighed for at udvide løbende.

Opfylder GDPR 100%. Årlig ISAE 3000 revisionserklæring.

 


Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration

Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.

Alt OK!
Indtast venligst firmanavn.
Alt OK!
Indtast venligst dit telefonnummer.
Alt OK!
Indtast venligst dit navn.

Felter markeret med * er påkrævede


 

Vores kunder

Over 1000 virksomheder

Vi giver ro i dagligdagen med et system man kan stole på.

CRECEA Arbejdsmiljø og Sundhed
Aarhus Universitet
Københavns Kommune
Du Kan Hjælpe
Copenhagen Business School
Hvad siger vores kunder?