Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Har du spørgsmål til systemet?

Nedenfor finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmålskategorier
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Standard booking > Kunder > Hvordan kan jeg sende og modtage sikker mails til og fra mine kunder?


Hvordan kan jeg sende og modtage sikker mails til og fra mine kunder?

Spørgsmål:

Hvordan kan jeg sende og modtage sikker mails til og fra mine kunder? 

 


Svar:

Du har mulighed for at send sikker mail til dine kunder.

Dette gør du således: Under kundekortet, finder du en ny knap i øverste højre hjørne: "Send sikker mail".

Bemærk: Funktionen forudsætter modulet: Journal / SSL.

Du har her mulighed for at skrive din e-mail som du plejer - du kan benytte foruddefinerede e-mailskabeloner, vedhæfte filer - f.eks. henvisning osv.

Mailen står som udgangspunkt til at sende til den pågældende kunde, men du kan også vælge at sende til en anden modtager (tandlæge, forsikringsselskab, kommuner osv.) .

Her kan du læse om 'kontaktpersoner'

Det fungerer ved at der sendes en standard e-mail til modtageren, med et link til at hente indholdet. 
 

De skal udover at kende linket, også taste en kode for at få adgang f.eks. deres cpr.nr.
Du kan oprette en fast kode som kontaktpersonen altid skal benytte, f.eks. kommunen, når de modtager sikre mails fra dig.

Herved forbliver både den tastede e-mail samt evt. vedhæftede filer på serveren, og kan kun hentes via et krypteret link og dermed sikker forbindelse. Derudover har linket hvor e-mailen kan hentes en levetid, som udgangspunkt på 30 dage, hvorefter adgangen lukkes.

Under Indstillinger → Generalt: Avancerede indstillinger → Back-end: Kunde, kan du rette default-indstillingerne for sikker mail.

 

Modtage sikker mails fra kunderne?

Bemærk: Funktionen forudsætter modulet: Dokumenter

Har I behov for at modtage sikret mails, kan dette opsættes med vores modul "Dokumenter". 
Vi kan oprette en formular, hvor jeres kunder kan skrive til jer via en sikker forbindelse.
Når I læser beskeden kan I knytte den til en eksisterende kundeprofil.

Modulet "Dokumenter" koster ekstra, se vores prisliste.

Dertil har vi brug for at vide, hvilke felter vi skal oprette, dette kunne f.eks. være:

  • Firmanavn
  • CVR-nr
  • Kontaktperson
  • Kontaktperson mobil
  • Kontaktperson mail
  • Kunde-navn
  • CPR-nr (Første 6 cifre)
  • FILUPLOAD (Max 24 MB)
  • Evt. Besked

I er velkommen til at kontakte supporten for at høre mere.



Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os på supporten – klik her!

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede