Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Kasse > Integrationer i kassen > Hvordan forbinder jeg kassen med Vibrant?


Hvordan forbinder jeg kassen med Vibrant?

Spørgsmål:

Hvordan forbinder jeg kassen med Vibrant?


Svar:

Ved at forbinde kassen i Gecko med Vibrant får du ved kortbetaling beløbene direkte overført fra kassen i Gecko til terminalen. Med Vibrant kan du anvende fysiske terminaler og/eller anvende telefonen som terminal. 

Inden du kan forbinde, skal du bede Vibrant om en API-nøgle. 

Når du har fået den, skal du gå til Indstillinger > Kasse > Integrationer > Vibrant. 

Skub knappen til højre ud for ‘Aktiver Vibrant’. Tast API-nøglen og tryk på ‘Opdatér. Du er nu forbundet til Vibrant. 

Har du ikke Vibrant, kan du til venstre indhente et tilbud.  

Mangler du i denne forbindelse API-nøgle, brugernavn, password eller lign. informationer, skal du kontakte Vibrant. Her yder Gecko ikke support, da betalingsløsningen tegnes med Vibrant og ikke Gecko. 


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration

Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.

Alt OK!
Indtast venligst firmanavn.
Alt OK!
Indtast venligst dit telefonnummer.
Alt OK!
Indtast venligst dit navn.

Felter markeret med * er påkrævede