Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Online spørgeskemaer
- få automatisk feedback fra dine kunder

Send spørgeskemaer automatisk efter booking og få værdifuld indsigt uden ekstra arbejde.

Online spørgeskemaer - få automatisk feedback fra dine kunder

Send spørgeskemaer automatisk efter booking og få værdifuld indsigt uden ekstra arbejde.




Spar tid med digitale spørgeskemaer

Vil du gerne vide mere om dine kunders oplevelse? Med Gecko Bookings online spørgeskemafunktion kan du nemt oprette, tilpasse og automatisk sende spørgeskemaer til dine kunder. Det er ideelt til alt fra kundeoplevelser, serviceevaluering og brugerfeedback – direkte koblet til din online booking. Alt foregår digitalt og uden manuelt arbejde.


Automatisk spørgeskemaudsendelse efter booking

Gecko gør det nemt at følge op på bookinger med skræddersyede online spørgeskemaer. Når en kunde har været til en aftale, kan du automatisk sende en e-mail med et spørgeskema – uden at løfte en finger. Du får hurtigt brugbare data, der hjælper dig med at forbedre dine ydelser og kundetilfredsheden.

Funktioner og muligheder i spørgeskemamodulet

Opret spørgeskema

Modulet er bygget til at du kan sammensætte dit eget spørgeskema alt efter hvilke informationer du har behov for. Det er nemt at navigere i og du har mange valgmuligheder.

Svarfelter og svarmuligheder

Benyt mange forskellige typer af svarfelter i dine skemaer. Du kan f.eks. gøre det muligt at tjekke en boks af, vælge imellem svarmuligheder på en drop-down menu eller blot skrive frit i et felt.

Tilknyt skema til dine ydelser

Det er rigtig smart og tidsbesparende at knytte et spørgeskema til dine ydelser. Hver gang dine kunde booker en behandling, så følger spørgeskemaet automatisk med. Du vælger, hvornår i forløbet kunden skal modtage skemaet.

Tilfredshedsskemaer

Tilfredshedsskemaer er et godt værktøj til at undersøge dine kunders tilfredshed med din service og dine produkter. Send skemaerne automatisk efter fx en behandling. Du indstiller hvornår der udsendes, for hvilke behandlinger samt tidsperioden for undersøgelsen.

NPS® måling

Undersøg loyalitet og kundetilfredshed blandt dine kunder på en helt enkel måde med vores Net Promoter Score funktion. I målingen vurderer kunderne på en skala fra 1-10, hvorvidt de vil anbefale din virksomhed til en ven eller kollega.

Eksportér til PDF eller Excel

Eksportér dine data til en csv.-fil, så du kan analysere og filtrere på dine besvarelser. Det er også muligt at eksportere skemabesvarelser til en PDF, som du kan printe eller sende.

Nem oprettelse - mange svarmuligheder

Du kan tilpasse dine skemaer og spørgsmål til de oplysninger du har brug for og dermed den undersøgelse du gerne vil lave. Der findes mange måder at stille spørgsmål på og således også mange forskellige måder, spørgsmålet kan besvares på. Om det er at kunden f.eks. skal skrive en fritekst, angive på en skala fra 1-10 eller sætte flueben i ja/nej, så findes der mange muligheder. Du kan til hver en tid tilføje, rette og slette i dit spørgeskema.


Spar tid med et spørgeskema online

Ved at gøre spørgeskemaer til en del af din online bookingformular, har du mulighed for at indsamle relevant og nødvendig information inden dine kunder kan booke en tid eller blot inden de møder op til deres behandling. Du behøver derfor ikke begynde din behandlingstid med at indsamle disse informationer. Uanset om du vælger at udsende dem automatisk så snart der er foretaget en booking eller gøre dem til en del af din online bookingformular, så får du mere tid til at gøre det, du er god til.





Hvordan kommer jeg i gang?

For at bruge vores online spørgeskemamodul skal du have enten bookingmodulet eller eventmodulet. Hvis du allerede har et af disse moduler, kan du nemt aktivere spørgeskemamodulet for en fast månedlig pris på 99,- DKK eksl. moms.

Når modulet er aktiveret, fungerer det øjeblikkeligt. Alle moduler i Gecko arbejder effektivt og gnidningsfrit sammen, hvilket gør det utrolig nemt at bruge.

Du behøver ikke foretage nogen ekstra opsætning, før du kan begynde at oprette og udsende spørgeskemaer til dine kunder og klienter.

Hvorfor vælge GECKO?



Personlig og gratis support fra kompetente medarbejdere via telefon og e-mail.

Systemet kan skræddersys til dine behov.

Betal kun for de funktioner du har behov for og med mulighed for at udvide løbende.

Opfylder GDPR 100%. Årlig ISAE 3000 revisionserklæring.

BRANCHER

Som et meget fleksibelt online bookingsystem og eventsystem,
samarbejder vi med et hav af brancher. Se et udvalg af dem her og bliv inspireret.
Vi skræddersyr altid løsningen, så den passer til dig og din virksomhed.

 


Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration

Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.

Alt OK!
Indtast venligst firmanavn.
Alt OK!
Indtast venligst dit telefonnummer.
Alt OK!
Indtast venligst dit navn.

Felter markeret med * er påkrævede