Har du spørgsmål?
Vi hjælper gerne!!
Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!
Digitalt kassesystem - registrer dine salg med bon, faktura, varer, medarbejdere og meget mere.
Få et kassesystem hvor du nemt kan håndtere og registrere salget i din forretning.
Systemet er nemt at navigere i og letter din betalingsproces.
Når din klient er færdig med sin behandling, trækker du bookingen med alle oplysninger direkte til kassen, vælger bon eller faktura, tilføjer produkter og evt. betaling med gavekort til dit salg. Du vælger derefter kundens foretrukne betalingsmetode og gennemfører transaktionen. Ønsker din kunde en kvittering, kan du sende den direkte på mail eller udskrive den i butikken. En rigtig god oplevelse for dig og ikke mindst dine kunder!
Det er vigtigt for os, at systemet passer til din forretning og det, du gerne vil tilbyde dine kunder. Samtidig vil vi gerne undgå manuelle processer.
Hvilke funktioner du anvender i Geckos kassesystem, afhænger af behovet i din forretning. For har du brug for lagerstyring, at lave lønudtræk og salgsrapportering på dine medarbejdere eller blot forkæle dine kunder med point? Skal din fakturering kunne klare flere betalende parter på fakturaen? Skal du koble dit regnskab sammen med dit kassesystem? Ja, så kan kassesystemet det og meget mere.
Vi anbefaler
Ovenstående er priseksempler og dit system kan sammensættes præcist efter dine ønsker og behov.
Personlig og gratis support fra kompetente medarbejdere via telefon og e-mail.
Systemet kan skræddersys til dine behov.
Betal kun for de funktioner du har behov for og med mulighed for at udvide løbende.
Opfylder GDPR 100%. Årlig ISAE 3000 revisionserklæring.
Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.