Ofte stillede spørgsmål
Du er her: F.A.Q > Kasse > Sygeforsikring danmark > Hvordan tilknytter jeg ydernummer til en medarbejder?
Hvordan tilknytter jeg ydernummer til en medarbejder?
Spørgsmål: Hvordan tilknytter jeg et ydernummer til en medarbejder? |
Svar: Bemærk! For at gøre brug af indberetning til sygeforsikring 'danmark' kræver dette, at kassemodulet er tilkøbt. For at kunne tilknytte et ydernummer til en medarbejder, skal medarbejderen være oprettet i bookingsystemet. Se mere her om, hvordan du opretter en medarbejder i bookingsystemet. For at tilknytte et ydernummer til en medarbejder skal du: 1. Gå til 'Indstillinger' -> 'Kasse: Medarbejdere'. 2. Tryk på 'Rediger'/'Ret' ud for den pågældende medarbejder.
3. Tryk på 'Tilknyt ydernummer'.
4. Indtast medarbejderens ydernummer, en beskrivelse af medarbejderens Bemærk! Ydelsesnummeret skal være af samme behandlertype 5. Klik på 'Opret' og ydernummer er nu tilknyttet medarbejderen.
Du kan rette de ovenstående oplysninger ved at trykke på 'Ret' ud for det tilknyttede ydernummer.
Det er muligt at tilknytte flere ydernumre til samme medarbejder. Dette gøres ved at gentage ovenstående procedure. |