Spørgsmål og svar
Hvordan rydder jeg op i mine kunder?
Hvordan rydder jeg op i mine kunder?
Har du kunder, som er oprettet flere gange i dit bookingsystem, kan du flette disse profiler og derved rydde op i din kundedatabase.
Når du fletter kunder lægges alle bookinger, noter, kommunikationslog mv. sammen på en profil. Dette gør du ved at:
1. Gå til 'Kunder'.
2. Tryk på 'Dublettjek'.
Her bliver du præsenteret for første fundne match, hvor der er mere end en kunde registreret med samme e-mail, telefonnummer og/eller navn. Der vises kun 1 match ad gangen for at lette overblikket. Her kan du bestemme, hvorvidt der faktisk er tale om den samme kunde. For at flette sammen til 1 kunde:
3. Vælg 'Ja, flet kunde'.
4. Afslut med 'Gem ændringer'.
Læs mere om dubletter her.
Bemærk! Hvis du vælger at flette kunderne, kan fletningen ikke senere fortrydes, da den inaktiverede kunde kan ikke genskabes.
Hvorfor vælge GECKO Booking?
Personlig og gratis support fra kompetente medarbejdere via telefon og e-mail.
Systemet kan skræddersys til dine behov.
Betal kun for de funktioner du har behov for og med mulighed for at udvide løbende.
Opfylder GDPR 100%. Årlig ISAE 3000 revisionserklæring.
Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration
Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.
Vores kunder
Over 1000 virksomheder
Vi giver ro i dagligdagen med et system man kan stole på.