Ofte stillede spørgsmål
Hvorfor er min kundes e-mail markeret med et udråbstegn?
Spørgsmål: Hvorfor er min kundes e-mail markeret med et udråbstegn? |
Svar: Hvis en kundes e-mailadresse er markeret med et udråbstegn betyder dette, at mailadressen er blevet afvist af den modtagende server.
En afvisning kan skyldes flere årsager:
Ligegyldig årsagen, indikerer et udråbstegn en permanent afvisning fra modtagerens server, hvilket gør, at systemet aldrig vil kunne levere en e-mail til denne mailadresse. Så længe afvisningen er aktiv i systemet, vil systemet derfor heller aldrig forsøge at sende e-mails til denne igen. Hvis afvisningen skyldes, at mailadressen ikke findes eller er stavet forkert, skal du blot ændre e-mailadressen til den korrekte for at ophæve afvisningen. Systemet vil nu automatisk forsøge at sende e-mails til kunden igen. Hvis kunden derimod oplyser, at mailadressen er korrekt kan det skyldes et midlertidigt problem med modtagerdomænet. Systemet ophæver dog ikke afvisningen så snart problemet er fixet. Du skal derfor foretage en midlertidig ændring i mailadressen. |