Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Kasse > Kassebeholdning > Hvordan vender jeg en bon/fortryder mit salg?


Hvordan vender jeg en bon/fortryder mit salg?

Spørgsmål:

Hvordan vender jeg en bon/fortryder mit salg?


Svar:

Du har mulighed for at vende en bon og dermed fortryde et salg i kassen. Du gør dette på følgende måde:

1. Gå til 'Kasse'. 

2. Nederst på siden skal du trykke på 'Bonner i kassen'. 

3. Tryk på 'Vis' yderst til højre på bon-oversigten.

4. Tryk nu på 'Vend bon' øverst til højre.

5. På sidste side skal du trykke på 'Vend bon' igen og bon'en vil altså nu blive endeligt 'vendt'/annulleret. 

6. Hvis du skal vende en bon, men ikke kender datoen eller kunden på den bon, du skal vende, kan du gøre én af to ting.

  • Gå til 'Kasse' -> 'Udtræk'. Søg i en bestemt periode under 'Kasseopgørelser'. Tryk på 'Vis bonner' og 'Vis' ud for den bon du vil vende. 
  • Søg efter kunden. På deres kundeprofil/kundekort skal du gå til fanen 'Tidligere køb'. Her kan du trykke på 'Bon' for at vende eventuelle boner. 

Bemærk! Når du vender en bon, tilbageføres pengene til den betalingstype, der blev brugt oprindeligt. Dvs. blev betalingstypen dankort brugt på den oprindelige bon, vil pengene tilbageføres til dankortet, når bonen vendes. 


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration

Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.

Alt OK!
Indtast venligst firmanavn.
Alt OK!
Indtast venligst dit telefonnummer.
Alt OK!
Indtast venligst dit navn.

Felter markeret med * er påkrævede