Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Har du spørgsmål til systemet?

Nedenfor finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmålskategorier
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Kasse > Varer > Hvordan tjekker jeg for evt. fejl i opsætningen af varer?


Hvordan tjekker jeg for evt. fejl i opsætningen af varer?

Spørgsmål:

Hvordan tjekker jeg for evt. fejl i opsætningen af varer?


Svar:

Det kan være en god idé med jævne mellemrum at tjekke, om du har fået tildelt varegrupper på alle dine varer. Samtidig kan du også tjekke, om du sælger varer i kassen uden, at de er oprettet med varenummer.

Sådan tjekker du for evt. fejl i opsætningen af varer:
Gå til 'Kasse' -> 'Indstillinger' -> 'Tjek for evt. fejl i opsætningen'.

Øverste del handler om de varer i systemet, der ikke er tildelt en varegruppe. Her kan du markere ude til højre og gøre følgende:

  • Flytte varerne til de i forvejen oprettede varegrupper.
    Mangler du varegrupper, skal disse oprettes via 'Kasse' -> 'Indstillinger'
    -> 'Varegrupper'.
    Klik her, for at se mere om oprettelse af varegrupper.
  • Slette valgte varer

I nederste del kan du se, hvilke varer, der er solgt i kassen uden at være tildelt er varenummer eller med et ukendt varenummer eller varerguppe. Der kan søges 2 måneder tilbage, hvilket betyder, at du bør tjekke denne liste oftere end hver 2. måned.



Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os på supporten – klik her!

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede