Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Har du spørgsmål til systemet?

Nedenfor finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmålskategorier
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Standard booking > Ydelser > Hvordan tilføjer jeg udvidede tidsindstillinger til et eksisterende hold?


Hvordan tilføjer jeg udvidede tidsindstillinger til et eksisterende hold?

Spørgsmål:

Hvordan tilføjer jeg udvidede tidsindstillinger til et eksisterende hold?


Svar:

Du gør brug af udvidede tidsindstillinger ved at:

1. Gå til 'Indstillinger' -> Booking: 'Ydelser'.

2. Klik på 'Indstillinger'/'Ret' ud for det pågældende hold.

3. Vælg fanebladet 'Udvidede tidsindstillinger'.

4. Sæt flueben i boksen ved 'Marker for at aktivere udvidede tidsindstillinger for ydelsen'
    for at aktivere denne funktion.

5. Du kan nu specifickt indstille både kalender(s), periode, dag(e) og tidsrum for dit hold.

    For eksempel, hvis du ønsker, at holdet kun skal udbydes af Dorte hver mandag og
    torsdag i tidsrummet 09.00-10.00 fra december til marts, så indstilles det således:

  1. Ved 'Kalender(e)' vælges Dortes kalender.
  2. Ved 'Periodebegrænsning' angives startdatoen 01-12-20XX og slutdatoen 31-03-20XX.
  3. Ved 'Vælg ugedag(e)' afkrydses dagene mandag og torsdag.
  4. Ved 'Vælg tidsrum' indtastes 09:00 og 10:10.
    (Husk altid at indtaste din booking tid og ikke den tid, som dine kunder ser)

6. Bekræft indstillingerne ved at trykke på 'Tilføj periode'.

Perioden er nu gemt under 'Eksisterende perioder hvori ydelsen er åben for bookinger'. Her har du også mulighed for at rette i tidsindstillingerne på et senere tidspunkt, hvis dette skulle blive aktuelt.

OBS! Husk at sætte flueben i 'Aktiv kunder' for at gøre holdet åbent for bookinger.

Vær opmærksom på, at det er vigtigt, at de forskellige kalendere følges ad. Dvs., at hvis din kalender kun er åben fra kl. 08.00-16.00, så vil et eventuelt hold fra 07.00-08.00 ikke blive vist, da dette er uden for kalenderens "åbningstid" (se her hvordan du indstiller arbejdstider i kalenderen).

 

For mere information, se indstillinger for arbejdstider.

 



Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os på supporten – klik her!

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede