Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Har du spørgsmål til systemet?

Nedenfor finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmålskategorier
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Standard booking > Kalender > Bookinger > Hvordan kan jeg få kunden til at acceptere vores afbudspolitik, når de booker?


Hvordan kan jeg få kunden til at acceptere vores afbudspolitik, når de booker?

Spørgsmål:

Hvordan kan jeg få kunden til at acceptere vores afbudspolitik, når de booker?


Svar:

Fører du en afbudspolitik, hvor kunderne gratis kan framelde deres booking indtil eksempelvis 24 timer før deres booking, hvorefter det koster ½ pris af ydelsen, kan du gøre opmærksom på dette, ved at få kunden til at acceptere afbudspolitikken.

Dette gør du ved at oprette et ekstra felt, som kunden skal udfylde for at færdiggøre deres booking:

1. Gå til 'Kunder' -> 'Ekstra felter'.

2. Opret dit ekstra felt som en 'Checkbox' eller 'Accepter betingelser'.

 

3. Tryk på 'Indstillinger'/'Ret' ud for det oprettede ekstra felt.

 

4. Kontroller at udfyldelse af feltet er påkrævet.

 



Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os på supporten – klik her!

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede