Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Booking > Kalender > Arbejdstider > Hvordan indsætter jeg ferie eller en lukket tid?


Hvordan indsætter jeg ferie eller en lukket tid?

Spørgsmål:

Hvordan indsætter jeg ferie/ lukker min kalender?


Svar:

Når du skal lukke kalendere i din konto ned i en længere periode, eksempelvis pga. ferie, kan du gøre det via 'Indstillinger' ->Booking: 'Ferie/Lukket'. 

1. Lukning med arbejdstyper

Bruger du Arbejdstyper (kræver, at du har tilkøbt Kasse-modulet), vælger du hvilken kalender lukningen skal lægges på og dernæst arbejdstypen du vil bruge - f. eks. 'Ferie'. Herefter vælger du fra og til dato samt tidsrummet under 'Periode'. 

Det valgte oprettes nu som arbejdstid på den eller de valgte kalendere. 
OBS: den står som default som alle kalender, så husk at ændre den hvis det kun er en kalender som skal lukkes.

2. Lukning uden arbejdstyper 

Bruger du ikke arbejdstyper, bruges en standard arbejdstype som hedder 'Lukket'. Lukningen med 'Lukket' ligges ind som arbejdstid på den eller de valgte kalender.

 

 

3. Fejloprettelser fjernes under kalenderens arbejdstider 

Lavede du en fejl og skal slette denne fejloprettede tid, så gå til 'Kalender' -> 'Indstillinger' -> 'Ret' (arbejdstider) for at fjerne den linje der repræsenterer den fejloprettede arbejdstid. Find den under 'Eksisterende arbejdstider'.


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration

Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.

Alt OK!
Indtast venligst firmanavn.
Alt OK!
Indtast venligst dit telefonnummer.
Alt OK!
Indtast venligst dit navn.

Felter markeret med * er påkrævede