Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Har du spørgsmål til systemet?

Nedenfor finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmålskategorier
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Standard booking > Kalender > Arbejdstider > Hvordan indsætter jeg ferie?


Hvordan indsætter jeg ferie?

Spørgsmål:

Hvordan indsætter jeg ferie?


Svar:

Når du skal lukke kalendere i din konto ned i en længere periode, eksempelvis pga. ferie, kan du gøre det via 'Indstillinger' ->Booking: 'Ferie/Lukket'. 

1. Lukning med arbejdstyper

Bruger du Arbejdstyper (kræver, at du har tilkøbt Kasse-modulet), vælger du hvilken kalender lukningen skal lægges på og dernæst arbejdstypen du vil bruge - f. eks. 'Ferie'. Herefter vælger du fra og til dato samt tidsrummet under 'Periode'. 

Det valgte oprettes nu som arbejdstid på den eller de valgte kalendere. 
OBS: den står som default som alle kalender, så husk at ændre den hvis det kun er en kalender som skal lukkes.

2. Lukning uden arbejdstyper 

Bruger du ikke arbejdstyper, bruges en standard arbejdstype som hedder 'Lukket'. Lukningen med 'Lukket' ligges ind som arbejdstid på den eller de valgte kalender.

3. Fejloprettelser fjernes under kalenderens arbejdstider 

Lavede du en fejl og skal slette denne fejloprettede tid, så gå til 'Kalender' -> 'Indstillinger' -> 'Ret' (arbejdstider) for at fjerne den linje der repræsenterer den fejloprettede arbejdstid. Find den under 'Eksisterende arbejdstider'.



Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os på supporten – klik her!

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede