Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Booking > Kunder > Hvordan annullerer jeg abonnementer med autotræk?


Hvordan annullerer jeg abonnementer med autotræk?

Spørgsmål:

Hvordan annullerer jeg abonnementer med autotræk?


Svar:

Hvis du ønsker at annullere et abonnement med autotræk der er oprettet ved en fejl, kan du gøre det ved at følge nedenstående trin: 

1. Søg først efter en specifik kunde i feltet 'Søg kunde'.

2. På kundeprofilen kan du under 'Abonnementer med automatisk træk' se kundens aktive abonnementer med autotræk. 

3. Noter her det 'OrdreID' der er tilknyttet det abonnement du ønsker at annullere. 

4. Gå dernæst til 'Kasse' -> 'Online ordre'. 

5. Øverst på siden indtastes først kundens navn i søge-feltet. Herefter angiver du 'Type' som 'Indgået abb. aftale + trækning + fremtidig'. Til sidst trykker du på 'Opdater siden'. 

6. Du vil nu se en ordreliste. Tryk på 'Ret' ud for den automatiske trækning der skal tilbagebetales. Den er markeret med et 'A''.

7. På den næste side skal du markere i boksen ud for 'Tilbagebetal' og angive beløbet der skal tilbagebetales. Tryk på 'Opdater ordre' og gå dernæst tilbage til ordrelisten. 

 

8. Du skal nu markere i de bokse yderst til højre ud for den indgåede abb. aftale (I) samt den tilhørende automatiske trækning (A) som du ønsker at annullere. 

9. Til sidst sætter du status til 'Annulleret' og trykker 'Ret status'. 


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration

Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.

Alt OK!
Indtast venligst firmanavn.
Alt OK!
Indtast venligst dit telefonnummer.
Alt OK!
Indtast venligst dit navn.

Felter markeret med * er påkrævede