Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Alle de features
du kunne ønske dig

GECKO Booking tilbyder en lang række features, som tilsammen giver et af de mest brugervenlige og fleksible bookingsystemer på markedet. Ønsker du yderligere features, har vi en række tillægsmoduler.

Generelle features

Overskuelig booking

Bookingsystemet er nemt og overskueligt - både for dig og dine kunder. Faktisk er bookingsystemet så enkelt, at dine kunder kan booke en tid online i fem simple trin.

Personligt layout

Du kan ændre næsten alle tekster, skriftfarver og skrifttyper i bookingsystemet. Det kan dermed tilpasses netop din virksomheds behov.

Automatiske påmindelser

Du har mulighed for at sende automatiske påmindelser om en booket tid til kunden pr. e-mail og/eller pr. SMS. Du bestemmer selv, hvor mange timer inden den bookede tid påmindelsen skal sendes. Automatiske bekræftelser af bookinger er også muligt.

Kalendervisninger

Du kan se en oversigt over alle dine bookede tider i en overskuelig kalendervisning. Du kan vælge mellem at se en måneds -, uge- eller dagsvisning.

Mange bookingtyper

Booking af ydelser

Du kan selv oprette de forskellige ydelser, du ønsker, at dine kunder skal kunne booke. Du har mulighed for at ændre en række indstillinger for den enkelte ydelse, og ydelserne kan være forskellige i forskellige kundegrupper.

Holdbooking

Bookingsystemet kan ligeledes bruges til holdbooking, hvor flere personer skal kunne tilmelde sig samme ydelse på samme tid. Det er endvidere muligt at oprette en automatisk venteliste til holdet, så du øger chancerne for at få et fuldt hold.

Parbooking

Du kan også bruge systemet til at oprette parbookinger. Ved en parbooking bookes der automatisk to eller flere tider på samme tid i to eller flere kalendere. Du vælger selv i hvilken kalender den ene booking skal ligge og dernæst placerer systemet selv den anden i en tilfældig ledig kalender.

Lokalebooking

Bookingsystemet kan også bruges til booking af lokaler - f.eks. mødelokaler. Ved lokalebooking kan man oprette en ydelse med ubestemt tid, dvs. at kunden selv kan vælge, hvor lang tid han/hun ønsker at booke ydelsen.

Booking af ressourcer

Bookingsystemet giver dig mulighed for nemt og enkelt at holde styr på dine ressourcer, f.eks. projektoren eller lånebilen. Ressourcen kan bookes automatisk med kundens tidsbestilling, således at det sikres, at den pågældende ressource er ledig eller der ikke foretages dobbeltbookinger.

Nemt at bruge

Kundegrupper

Du har mulighed for at oprette flere forskellige kundegrupper, så forskellige typer af kunder kan holdes adskilt i dit bookingsystem. Det er muligt at oprette ydelser, arbejdstider mv. separat for den enkelte kundegruppe. Dette kan f.eks. bruges, hvis du tilbyder firmaordninger eller har flere lokationer.

Kvik book

Foruden, at kunder kan booke tider online, kan du selvfølgelig også booke tider manuelt til dine kunder. Dette gøres nemt og hurtigt med kvik book-funktionen. Derudover kan du booke tider direkte i din kalender vha. vores avancerede kalender 2.1. Så oprettes bookinger hurtigt med bare et enkelt klik.

iCal understøttelse

Du kan få vist din GECKO Booking kalender på din mobiltelefon eller i et kalenderprogram, der understøtter iCal-formatet. Du kan dermed nemt få et samlet overblik over alle dine kalendere.

Statistik

Du kan nemt og enkelt se statistik over alle bookinger i dit system.

Indstillingsmuligheder

Bookingindstillinger

Du kan selv bestemme, hvor lang tid ud i fremtiden samt hvor tæt på dags dato dine kunder må booke tider online. Derudover kan du indstille, hvornår en kunde må aflyse en booket tid online. Du kan dermed tilpasse bookingsystemet til netop dine behov.

Loginbegrænsninger

Du har mulighed for at oprette forskellige logins til dine medarbejdere. Du kan dermed bestemme, hvor meget af bookingsystemet, hver enkelt medarbejder skal have adgang til.

Ekstra felter

Du kan oprette ekstra felter, som kunden skal udfylde, når han/hun booker en tid. På denne måde kan du indhente den ekstra information om kunden, der er relevant for netop din virksomhed.

5 kalendere

Der er 5 kalendere inkluderet i standardsystemet. Du kan oprette separate arbejdstider i disse kalendere, der bestemmer, hvornår dine kunder må booke tider hos dig. Hvis du har behov for mere end 5 kalendere, kan dette tilkøbes.