Har du spørgsmål til Gecko Booking?

Vi hjælper gerne :)

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Felter markeret med * er påkrævede

+45 7027 1699 info@gecko.dk Log ind Online booking- & administrationssystem - Nemt og enkelt

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Standard booking > Kalender > Bookinger > Får kunden automatisk besked, hvis jeg flytter en booking?


Får kunden automatisk besked, hvis jeg flytter en booking?

Spørgsmål:

Får kunden automatisk besked, hvis jeg flytter en bookning?


Svar:

Hvis du retter bookingen via kalenderen, så bliver der ikke sendt ud, og så skal man stadig selv huske at sende ud.

Men du kan tilføje at der er mulighed for at den automatisk sender ud, men det kræver at man ændrer bookingen via kvik book og har sat flueben i "Send automatisk bekræftelsesmail ved kvikbook" til under avanceret indstillinger -> Backend: Kvikbook.

Når du har flyttet bookingen via kalenderen, skal du derfor selv sende en mail eller SMS til kunden omkring flytningen. Dette gør du ved at:

1. Gå til den konkrete booking.

2. Tryk på 'Go'.

3. Skriv din besked.

4. Tryk på 'Send besked'.


 


 

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede