Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Har du spørgsmål til systemet?

Nedenfor finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmålskategorier
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Standard booking > Kalender > Bookinger > Får kunden automatisk besked, hvis jeg flytter en booking?


Får kunden automatisk besked, hvis jeg flytter en booking?

Spørgsmål:

Får kunden automatisk besked, hvis jeg flytter en bookning?


Svar:

Hvis du retter bookingen via kalenderen, så bliver der ikke sendt ud, og så skal man stadig selv huske at sende ud.

Men du kan tilføje at der er mulighed for at den automatisk sender ud, men det kræver at man ændrer bookingen via kvik book og har sat flueben i "Send automatisk bekræftelsesmail ved kvikbook" til under avanceret indstillinger -> Backend: Kvikbook.

Når du har flyttet bookingen via kalenderen, skal du derfor selv sende en mail eller SMS til kunden omkring flytningen. Dette gør du ved at:

1. Gå til den konkrete booking.

2. Tryk på 'Go'.

3. Skriv din besked.

4. Tryk på 'Send besked'.


 



Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os på supporten – klik her!

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede