Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Booking > Kalender > Bookinger > Får kunden automatisk besked, hvis jeg flytter en booking?


Får kunden automatisk besked, hvis jeg flytter en booking?

Spørgsmål:

Får kunden automatisk besked, hvis jeg flytter en bookning?


Svar:

Hvis du retter bookingen via kalenderen, så bliver der ikke sendt ud, og så skal man stadig selv huske at sende ud.

Men du kan tilføje at der er mulighed for at den automatisk sender ud, men det kræver at man ændrer bookingen via kvik book og har sat flueben i "Send automatisk bekræftelsesmail ved kvikbook" til under avanceret indstillinger -> Backend: Kvikbook.

Når du har flyttet bookingen via kalenderen, skal du derfor selv sende en mail eller SMS til kunden omkring flytningen. Dette gør du ved at:

1. Gå til den konkrete booking.

2. Du har nu mulighed for at sende en e-mail eller en SMS til kunden. Du kan vælge mellem tre forskellige typer af e-mails/SMS'er indeholdende enten:

  1. En bekræftelse af bookingen.
  2. En bekræftelse af en sletning af bookingen.
  3. En bekræftelse af en ændring af bookingen.

3. Du kan også i stedet trykke  'Go'. for selv skrive beskeden eller vælge en skabelon.

4. Tryk på 'Send besked'.


 


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration

Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.

Alt OK!
Indtast venligst firmanavn.
Alt OK!
Indtast venligst dit telefonnummer.
Alt OK!
Indtast venligst dit navn.

Felter markeret med * er påkrævede