Prøv en gratis demo

Klik her for at bestille

Bestil en gratis demo

Prøv en gratis og uforpligtende demo af Gecko Booking - Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt

Felter markeret med * er påkrævede

Har du spørgsmål til systemet?

Nedenfor finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmålskategorier
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os

Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål


Du er her: F.A.Q > Standard booking


Standard booking

Spørgsmål & svar:

Hvordan ændrer jeg eksisterende arbejdstider for en enkelt dag? Hvorfor kan jeg ikke booke tid til en kunde i kvik book? Det er kun mig, der skal kunne booke en specifik ydelse - ikke kunden Hvordan ændrer jeg eksisterende arbejdstider generelt? Hvad sker der med mine bookninger, hvis jeg ændrer mine arbejdstider? Hvordan får jeg min kollega til at tage min arbejdstid? Hvordan indsætter jeg ferie? Hvorfor vises mine ledige tider ikke? Hvordan booker jeg udover planlagt arbejdstid? Hvordan kopierer jeg en booking x-antal gange ud i fremtiden? Hvorfor kan mine kunder ikke booke en specifik ydelse? Får kunden automatisk besked, hvis jeg flytter en booking? Hvordan kan jeg få kunden til at acceptere vores afbudspolitik, når de booker? Hvorfor kan jeg ikke booke en ydelse i min kalender via Kvik book? Jeg vil gerne have besked, hver gang der bliver booket/slettet i min kalender Hvordan sletter jeg en kalender? Hvordan deaktiverer jeg en kalender? Hvordan søger jeg en kunde frem? Hvordan rydder jeg op i mine kunder? Hvordan opretter jeg arbejdstider? Hvordan indsætter jeg bookingsystemet på min hjemmeside? Kan jeg få min kalender ind på min telefon/Outlook? Hvordan opretter jeg en ydelse? Hvordan opretter jeg tillægsydelser? Hvordan linker jeg en ydelse til kassen? Hvordan sætter jeg en ressource på en ydelse? Hvordan sætter jeg en pause ind midt i en ydelse? Hvordan indsætter jeg pause efter en ydelse? Hvordan opretter jeg login til mine medarbejdere? Hvordan ændrer jeg min adgangskode? Hvordan opretter jeg en holdydelse? Hvordan opretter jeg en holdydelse i samme kalender? Bonprinter vil ikke printe, hvad gør jeg? Hvordan udvider jeg mine arbejdstider? Hvordan opretter jeg et hold med udvidede tidsindstillinger? Hvordan tilføjer jeg udvidede tidsindstillinger til et eksisterende hold? Hvordan tilmelder jeg manuelt kalendere til en ydelse? Hvordan indstiller jeg arbejdstider i min kalender? Hvordan indstiller jeg automatisk tilbagebetaling på aflyste bookinger? Hvordan opsætter jeg min bonprinter? Kan jeg føje en ekstra farve til kalenderen, som jeg fx kan markere pauser eller lukkede tider med? Kan jeg se hvor mange, der har besøgt mit bookingsystem, men IKKE foretaget en booking? Hvordan kopierer jeg hovedydelser til tillægsydelser? Hvordan tilføjer jeg en lang varebeskrivelse til en ydelse? Hvordan laver jeg et udtræk af kundebookinger, indeholdende antal og dato? Hvordan flytter jeg et hold samt venteliste til et nyt tidspunkt? Hvordan tillader jeg bookinger på dagen? Hvordan vender jeg log ind til før/efter tidsvalg? Hvordan indstiller jeg antallet af dage, der må bookes frem? Kan jeg indstille, så mine kunder kan se deres booking historik? Hvordan opretter jeg en indsætningskode til en bestemt kundegruppe? Hvordan aktiverer jeg scanning af sygesikringskort til hentning af kundeoplysninger? Hvordan begrænser jeg kalenderadgang for administratorer? Hvordan indstiller jeg antal dage frem for booking, samt slet/ændre dage? Hvordan opsætter jeg notifikationer? Hvordan nøjes jeg med at vise mine kunder fra-tiden på ledige tider? Hvordan bestemmer jeg om mine kundegrupper skal have egne arbejdstider eller følge en anden gruppe? Hvordan opretter jeg arbejdstider på kundegrupper? Hvordan begrænser jeg SMS påmindelser til specifikke kundegrupper? Hvordan benytter jeg kalenderlinks i bekræftende booking mails? Hvordan opsætter og aktiverer jeg scanning af sygesikringskort? Kan mine kunder springe dato- og tidsvælger over i bookingen? Kan jeg vise mine kunder holdoversigten i stedet for uge-/månedsvisningen, når de booker? Hvorfor er min kundes e-mail markeret med et udråbstegn? Hvordan opretter jeg en ydelse med udvidede tidsindstillinger? Hvordan opretter jeg en parbooking? Hvad er en parbooking? Hvilken kalender bliver valgt ved parbooking? Hvordan flytter og sletter jeg tider ved parbooking? Hvordan bruger jeg online betaling ved parbooking? Hvordan opretter jeg ekstra felter til parbooking? Hvordan opretter jeg en parbooking med differentierede ydelser? Hvordan kan mine kunder læse mere om ydelsen under bookingforløbet? Hvordan importerer jeg aftaler fra eksterne kalendere? Hvordan indsætter jeg et link til booking på mine facebookside? Hvordan kan jeg se og ændre kundegruppen på en konkret booking? Hvordan aktiverer jeg push-notifikationer? Hvordan anvender jeg erstatningskoder i forbindelse med ressourcebookinger? Hvordan nedskriver jeg antallet af pladser på et hold/kursus, hvor der allerede er tilmeldte samt en venteliste? Hvordan opretter og anvender jeg kundemarkeringer? Hvordan kan en kunde rette/slette en booking? Hvordan bruger jeg Google Analytics tracking på en indsætningskode? Hvordan aktiverer jeg venteliste på et hold? Hvor kan jeg se hvem der står på holdventelisten? Hvordan annullerer jeg abonnementer med autotræk? Hvordan kan jeg åbne en kalender der er blevet lukket på en forkert dato? Hvordan flytter jeg en booking til en anden kalender, tid eller dag? Hvordan opretter jeg brevflet mailskabeloner? Hvordan opretter jeg en ny kunde direkte i kalender 2.2? Hvordan opretter jeg bookinger med tilknyttede tillægsydelser direkte i kalender 2.2? Vores domæne benytter sig af SPF - påvirker det brugen af GECKO? Hvordan udfylder jeg booking ekstra felter samtidig med at jeg opretter en booking direkte i kalender 2.2? Hvordan aktiverer jeg en venteliste på ydelser? Hvordan laver jeg et udtræk af en kundeliste? Hvordan aktiveres en betalingstype til online betaling?

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os på supporten – klik her!

Prøv en gratis og uforpligtende demo af GECKO Booking

Udfyld formularen, og vi sender dig en demo hurtigst muligt.

 

Felter markeret med * er påkrævede